مدافع حرمی که آرزوی ‌نابودی صهیونیست‌ها را داشت + عکس

شهید مدافع حرم مسلم خیزاب در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: روی سنگ قبرم بنویسید که «تشنه نابودی صهیونیست‌ها بوده و هستم و بهترین روزم، روز نابودی صهیونیست‌هاست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید مدافع حرم مسلم خیزاب فرمانده گردان یا زهرا (س) از لشکر ۱۴ امام حسین (ع) در سوریه بود. وی برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و با آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس به جبهه مقاومت پیوست و سال ۹۴ در سوریه به شهادت رسید. آنچنانکه در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: روی سنگ قبرم بنویسید که «تشنه نابودی صهیونیست‌ها بوده و هستم و بهترین روزم، روز نابودی صهیونیست‌هاست».


بیشتر بخوانید


مدافع حرمی که آرزوی ‌نابودی صهیونیست‌ها را داشت + عکس

در بخش دیگری از وصیت نامه این شهید می‌خوانیم: حاضر نیستم که هیچ کس برایم مشکی بپوشد و عزا نگه دارد و کار خیری را به تعویق بیاندازد و راضی نیستم که همکارانم از وقت کاری خود زده و در مراسم من شرکت کنند... از خدا بخواهید ثواب همه مجاهدت‌ها و رشادت‌های لشکریان حسین (ع) را در همه جا و همه حالات هم رتبه و هم درجه و هم مقام شهدای عزیز بدر و احد و خندق و صفین و جمل و کربلا قرار دهد و ما را از زمره بهترین یاوران ولایت و امام عصر (عج) برشمرد و نگذارید که پرچم عزت و اقتدار اسلام و انقلاب عزیز لحظاتی از سرافرازی بایستد و مایه عزت و آبروی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) باشید و امیدوارم که خداوند شهادت مرا در گردان حضرت زهرا (س) رقم بزند و مرا نوکر و خادم بهترین یاران علی (ع) قرار دهد؛ و تا آخرین لحظه دست از حمایت ولی و رهبر عزیزم بر نداریم.

منبع: کیهان

انتهای پیام/

برچسب ها: مدافع حرم ، حضرت زینب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.