روزهای پایانی برداشت گندم در استان زنجان/مراکز غدیر و ولایت سلطانیه برای خرید تضمینی گندم همچنان فعال هستند

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: در حال حاضر فقط مراکز غدیر و ولایت سلطانیه برای خرید تضمینی گندم فعال هستند و کشاورزانی که تاکنون موفق به تحویل گندم خود نشده اند می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.  

برداشت گندممدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به روزهای پایانی برداشت گندم در استان زنجان گفت:تا امروز ۳۵۴ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شده است که این میزان گندم خریداری شده حاکی از رشد ۳۰ درصدی خرید این محصول در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته دارد.

او افزود: از این میزان ۳۹ هزارو ۲۳۵  تن به صورت تضمینی به مبلغ ۸۱۰ میلیارد تومان و خرید توافقی نیز ۳۵ هزار تن انجام شده است.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم و دانه‌های روغنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان   افزود: ۱۱۰ درصد میزان هدف گذاری خرید تضمینی محصول راهبردی گندم محقق شده است.

رحمنی  ادامه داد: تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان تا ۲۳ مرداد ماه تسویه حساب شده است.

او اضافه کرد:امسال هر کیلوگرم گندم از کشاورزان ۲۵ هزار ریال به نرخ مصوب دولتی خریداری می‌شود.

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان  با اشاره به اینکه خرید گندم روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند اظهار داشت: در حال حاضر دو مرکز ملکی ولایت سلطانیه  و غدیر  همچنان فعال هستند و کشاورزانی که تاکنون موفق به تحویل گندم خود نشده اند می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.  

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.