رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ۶۹ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: ۶۹ درصد مدارس استان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۹۶۷ مورد بازرسی از مدارس استان  انجام شد که ۶۶۹ مدرسه معادل ۶۹ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کردند.

او افزود: در مجموع تعداد کل نمونه‌گیری شده از موارد مثبت بستری و سرپایی ۲۷ هزار و ۱۸۹ مورد است، تعداد فوت شدگان در استان ۲۰۳ نفر و کل موارد مثبت شش هزار و ۷۱۵ نفر هستند.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: از ۲۲ هزار و ۴۰۵ نمونه‌ای که از موارد سرپایی در چهارمحال و بختیاری اخذ شد آزمایش پنج هزار و ۲۹۳ نفر مثبت اعلام شد.

او با اشاره به تعداد موارد ابتلا در شهرستان‌های مختلف چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در شهرستان اردل ۲۲۹ نفر، در بروجن ۹۹۴ نفر، در شهرستان بن ۲۲۱ نفر، در شهرستان سامان ۲۵۳ نفر، در شهرستان شهرکرد سه هزار و یک نفر، در شهرستان فارسان ۷۸۷ نفر، در شهرستان کیار ۱۴۳ نفر، در شهرستان کوهرنگ ۱۶۹ نفر، در شهرستان لردگان ۵۳۲ و در خارج از استان ۴۲ بیمار اهل این استان مبتلا به بیماری کرونا شناسایی شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.