منش شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: سیره و منش شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است و شهدا مظهر اقتدار و عزت کشور هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدعلی ناصری  مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: سیره و منش شهدا بهترین الگو برای جوانان و نوجوانان است، و با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا، مزار حمید بغلانی شهید دلاور ارتش در جوار مزارع نیشکر کشت و صنعت سلمان فارسی با همکاری بنیاد شهید مرمت و بازسازی شد و بلوار اصلی واحد کشت و صنعت بنام این سرباز اسلام  نامگذاری شده است.

او افزود: خانواده بزرگ شرکت توسعه نیشکر مفتخر به حضور شهید دوران دفاع مقدس است و تدفین این شهید والامقام خوزستانی در کشت و صنعت سلمان فارسی افتخاری برای شرکت توسعه نیشکر است و مقبره شهید به عنوان نماد استقامت و ایثار همواره در مقابل چشمان تلاشگران نیشکر در عرصه صنعت و کشاورزی است.

ناصری تصریح کرد: بنا به فرموده امام خمینی (ره) هر چه انقلاب دارد از برکت خون شهدا و ایثارگران است؛ بنابراین امیدوارم بتوانیم به منویات رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) در مورد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران عزیز جامه عمل بپوشانیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ادامه داد: بی شک اگر جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا نبود امروز توان مقابله با زورگویی‌های استکبار جهانی میسر نمی‌شد و به پشتوانه همان رشادت‌ها است که در این شرایط جایگاه خود را در جهان به عنوان کشوری قدرتمند تثبیت نموده ایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.