تروریست‌ها باز هم رو دست خوردند؛

ناکامی داعش در حمله به نیرو‌های عراقی در الانبار

تروریست‌های داعش که قصد داشتند با خودروی بمب‌گذاری شده، نیرو‌های امنیتی عراق در استان الانبار را هدف قرار دهند، در اجرای این نیت شوم خود ناکام ماندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الاخباریه، «ناصر الغنام» فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد نیرو‌های ارتش هجوم تروریست‌های داعش با خودروی بمب‌گذاری شده را ناکام گذاشتند.

او در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های لشکر ۵۳ تیپ یکم ارتش خودروی بمب‌گذاری شده تروریست‌های داعش را در منطقه الصکار در شرق الرطبه هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: خودروی بمب‌گذاری شده برای هدف قرار دادن نیرو‌های امنیتی عراق در غرب استان الانبار آماده شده بود.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق دیروز (شنبه) نیز اعلام کرد که نیرو‌های عراقی مانع انتقال سلاح و دارو از سوی عناصر گروه تروریستی داعش از مرز سوریه به عراق شدند.

این مرکز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های عراقی با اتکا به گزارش‌های اطلاعاتی و با کمین‌های متعدد در مناطق مرزی سوریه و عراق و با استفاده از دوربین‌های حرارتی موفق شدند این عملیات را خنثی کنند.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های عراقی بلافاصله وارد عمل و موفق شدند مظنونی را که قرار بود تسلیحات را در منطقه (ابونی) نزدیک اردوگاه العمله - روستای عوینات - ناحیه ربیعه دریافت کند، دستگیر کنند.

یک متهم دیگر نیز که مبلغ ۲۳۰ هزار دینار عراقی و سه قبضه سلاح نیمه سنگین BKC و سه قبضه اسلحه AK به همراه داشت به دست این نیرو‌ها دستگیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
reza
۱۴:۳۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
ناکامی داعشی ها نه بلکه ناکامی ارتش سنتکام آمریکا در لجستیک و حمایت و پشتیبانی از تروریست های داعش......
آخرین اخبار