استاندار ایلام:

حضور پرشور و شعور مردم حوزه انتخابیه دهلران در انتخابات قابل تقدیر است

سلیمانی دشتکی گفت : حضور پرشور و شعور مردم حوزه انتخابیه دهلران در انتخابات قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی عصر امروز شنبه ۲۲ شهریور ماه در نشست رفع مشکل جاده دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به حساسیت موضوع کرونا در شرایط کنونی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام را بعنوان طرح شاخص استان اعلام کردیم و ۱۳۰ میلیارد تومان به این پروژه مهم اختصاص یافت که می‌بایست در جهت ایجاد راه و سیستم فاضلاب و تکمیل ساختمان هزینه گردد.

او در ادامه یکی از مشکلات دیرینه ما بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ایلام مشکل جاده مشترک بین این دو دانشگاه عنوان کرد و بیان کرد: خوشبختانه با موافقت دانشگاه ایلام مقرر شده که حوزه بهداشت و درمان جاده اختصاصی خود را هم تملک و هم بسازد و این یک حرکت ارزشمند در رفع یک مشکل اساسی است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جنوبی استان افزود: اینجا لازم می‌دانم از حضور و مشارکت خوب مردم عزیز و شریف حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره تشکر کنم.

او  ادامه داد : در این انتخابات علی رغم شیوع بیماری کرونا و حساسیت بالا در این دوره از رقابت‌ها شاهد تمکین زیبای مردم به قانون و در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم که از این بابت نیز تشکر می‌کنم.

سلیمانی دشتکی در ادامه از مجموعه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی و دیگر دست اندرکاران در امر انتخابات تشکر کرد و گفت: اکنون رقابت نامزد‌های انتخابات پایان یافته است و دوره رفاقت و همکاری برای خدمت به مردم شروع شده است و البته ما شاهد این صحنه‌های خوب در این دوره از انتخابات بوده ایم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۱۰:۲۶ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
دشتکی ایلامی بودجه مال کل استان خراب شده است نه مال شهر ایلام