جدایی یک بازیکن دیگر از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

قربانی بازیکن صنعت نفت آبادان هم از جمع طلایی پوشان جدا شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیروان قربانی بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  که در زمان پایلو سرجیو به عضویت تیم فوتبال نفت آبادان درآمد با پایان یافت قراردادش از تیم نفت جدا و لژیونر شد.

این مدافع چپ با عقد قراردادی به عضویت تیم الکویت درآمد.

 در حالی که تیم های فوتبال فصل نقل و انتقالات را پشت سر می گذارند بازیکنان صنعت نفت یکی یکی از تیم جدا می شوند و این جدایی جایگزینی ندارد.

عبدالله ناصری هم با خروج از این تیم راهی فولاد خوزستان شد.

به این ترتیب تاکنون عیسی آل‌کثیر، ناصر سالاری، رضا جبیره، میلاد جهانی، مسلم مجدمی، سید محمد قریشی و عقیل کعبی و عبدالله ناصری و سیروان قربانی از جمع طلایی پوشان جدا شده اند.

حالا مدافع راست صنعت نفت آبادان هم اعلام کرده از این تیم جدا شده و به دنبال انتخاب باشگاه آینده‌اش است.

 حسین ساکی یکی از بازیکنان پُر تعداد صنعت نفت است هم پس از چهار سال حضور در جمع نفتی ها، تصمیم به عدم تمدید قراردادش با آبادانی‌ها گرفته و قصد دارد بازی در باشگاه جدیدی را تجربه کند.

 این مدافع راست ۲۳ ساله که عضو تیم امید ایران هم است، با استقلال اهواز فوتبال خود را شروع کرد و در صنعت نفت آبادان فرصت بیشتری برای خودنمایی و بازی در لیگ برتر را به دست آورد که اکنون به پایان کارش در این تیم رسیده است.

در روز هایی که تیم صنعت نفت آبادان به مخزنی برای ارسال بازیکن به سایر تیم ها تبدیل شده است بلاتکلیفی اردوگاهی خالی برایش به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.