تاکید استاندار گلستان بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در انتخابات

استاندار گلستان از مردم حوزه انتخابیه غرب استان خواست برای شرکت در انتخابات شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان گفت: با توجه به شرایطی که شیوع کرونا برای کشور به وجود آورد شرایط به گونه‌ای فراهم شد تا دور دوم انتخابات در این تاریخ برگزار شود.

او افزود: ۲۴۴ شعبه ما در حوزه غرب استان که شامل چهار شهرستان است با رعایت تمام ضوابط بهداشتی آماده اخذ رای از واجدین شرایط است.

استاندار گلستان گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۳۰ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در حوزه انتخابیه غرب استان تدرک دیده شده است.

حق شناس در رابطه با جمعیت واجد شرایط رای دادن افزود: در دور نخست انتخابات ۱۹۳ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند، اما این آمار در دور دوم انتخابات به ۱۹۸ هزار نفر افزایش یافته است.

او گفت: دو هزار و ۱۲۰ رای اولی می‌توانند در این دور از انتخابات شرکت کنند.

استاندار گلستان افزود: از مردم چهار شهرستان حوزه انتخابیه غرب استان می‌خواهیم برای شرکت در رای گیری ساعات ابتدایی روز به شعبه‌ها مراجعه کنند.

استاندار گلستان ادامه داد: از هر دو نامزد می‌خواهیم آرامش خود را برای انتخابات حفظ کنند و هر کدام از این افراد که به پیروزی رسید از راه اندازی کارناوال شادی در سطح شهر خودداری کند چراکه تاثیر زیلدی در تایید انتخابات دارد.

مرحله دوم انتخابات نمایندگان مجلس در ۴ شهرستان غرب استان بندرگز، کردکوی، بندرترکمن و گمیشان، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.