اجرای عملیات روکش آسفالت در محور هراز

عملیات روکش آسفالت در ۳۰ کیلومتر از راه‌های محور هراز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هوشمند سهرابی پور سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: عملیات روکش آسفالت در ۳۰ کیلومتر از راه‌های محور هراز با اعتباری بیش از ۲۰۶ میلیارد ریال با هدف ارتقاء ضریب ایمنی انجام خواهد شد.

او افزود: این عملیات در قالب طرح سراسری لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های شریانی کشور و به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور هراز به اجرا در می‌آید.

سهرابی پور گفت: اجرای عملیات روکش آسفالت محور هراز محدوده پلیس راه، پارک جنگلی، سد هراز بطول ۱۴ کیلومتر و لکه گیری بیش از ۲۰ هزار متر مربع و محدوده تونل وانا، آب اسک و پلور به طول ۱۶ کیلومتر و لکه گیری ۲۰ هزار متر مربع در حال اجرا است.

او افزود: این اداره کل علاوه بر روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محور‌های تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای از ابتدای امسال مانند جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز، جمع آوری تابلو‌های غیر مجاز، پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی، اقدامات ایمن سازی از قیبل نصب علایم، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی را در دستور کار دارد.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: هدف از نگهداری راه ها، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار