کارشناس فوتبال اسپانیا:

کومان بهترین گزینه برای بارسلونا بود/ مسی فرماندهی را به مربی واگذار می‌کند

"ریورو" گفت: رونالد کومان بهترین گزینه برای مربیگری در تیم فوتبال بارسلونا بود.

"آنخل ریورو" کارشناس فوتبال اسپانیا در گفت‌وگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۰ اظهار داشت: این مسابقات یکی از با کیفیت‌ترین رقابت‌های فوتبال جهان بود، اما به نظر من پس از شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، از کیفیت این بازی‌ها کاسته شد.

او ادامه داد: من مطمئنم با شروع مسابقات فوتبال در سال ۲۰۲۱ تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور پیدا خواهند کرد و انرژی سکو‌ها به بازیکنان منتقل می‌شود.

بایرن مونیخ بهترین تیم اروپا است

کارشناس فوتبال اسپانیا افزود: تیم فوتبال بایرن مونیخ در حال حاضر بهترین تیم اروپایی است و پیش بینی می‌کنم سال آینده هم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

لیگ ملت‌ها تاثیر مثبتی بر فوتبال اروپا داشته

ریورو در رابطه با مسابقات لیگ ملت‌های اروپا اظهار کرد: تیم‌های ملی برای هماهنگی بازیکنانشان نیاز به دیدار‌های تدارکاتی دارند. این مسابقات به خوبی جای بازی‌های تدارکاتی را پر کرده و تاثیر مثبتی بر فوتبال اروپا داشته است.

مسی فرماندهی را به کومان واگذار می‌کند

کومان بهترین گزینه برای بارسلونا بود/ مسی فرماندهی را به مربی واگذار می‌کند

او درباره رونالد کومان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا بیان کرد: مسئولان آبی و اناری پوشان بهترین انتخاب را کرده اند و کومان شایسته مربیگری در بارسلونا است.

کارشناس فوتبال اسپانیا ادامه داد: کاتالان‌ها نیاز به نظم و انضباط تیمی دارند و به نظرم کومان تنها کسی است که می‌تواند نظم را به اردوی آبی و اناری پوشان بیاورد.

ریورو در خصوص تقابل لیونل مسی و رونالد کومان گفت: به نظرم مسی فرماندهی را به کومان واگذار می‌کند، زیرا می‌داند این کار به نفع بارسلونا است.


بیشتر بخوانید


رئال مادرید نیاز به یک گلزن دارد

کارشناس فوتبال اسپانیا در رابطه با وضعیت تیم رئال مادرید با سرمربیگری زین الدین زیدان اظهار کرد: فکر می‌کنم امسال آخرین سال حضور زیدان بر روی نیمکت کهکشانی‌ها باشد. آن‌ها بدون شک امسال با تمام قدرت خود برای کسب قهرمانی در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند.

او ادامه داد: رئال مادرید نیاز به یک گلزن توانمند مثل کریم بنزما دارد. امباپه و ارلینگ هالند گزینه‌های مناسبی برای خرید این تیم هستند، ولی به دلیل بحران مالی پس از شیوع ویروس کرونا این انتقالات در این فصل اتفاق نمی‌افتد.


بیشتر بخوانید


کلوپ بهترین مربی فوتبال است

ریورو در رابطه با انتخاب بهترین مربی فوتبال اروپا گفت: به نظر من یورگن کلوپ بهترین مربی در فوتبال اروپا است. او از نظر فنی سطح بالایی دارد و هیجان او در کنار زمین از بهترین فاکتور‌های کاری مربی لیورپول است.

کومان بهترین گزینه برای بارسلونا بود/ مسی فرماندهی را به مربی واگذار می‌کند

او ادامه داد: شادی‌های کلوپ در کنار زمین انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد و به عملکرد بهتر آن‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار