پایش پارک‌ها و بوستان‌های محلی شهر یزد

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: فضاهای سبز پارک ها و بوستان های محلی شهر یزد پایش می شود.

سپنتا نیکنام رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد، پایش ۵ پارک پر رفت و آمد در هر منطقه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: بر این اساس، اعضای تیم شهربین شامل شهردار منطقه، معاونین عمرانی و خدمات شهرداری منطقه، معاونان سازمان زیبا منظر و فضای سبز شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و عضو کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد اقدام به پایش پارک‌ها و بررسی مشکلات آن‌ها کردند.

نیکنام ادامه داد: پارک‌های مورد نظر برای پایش عبارت بودند از پارک غدیر، پارک هفت تیر، پارک مهرآوران، پارک بزرگ آزادشهر و نیز پارک وحشی بافقی است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد تأکید کرد: به جای افزایش کمی فضا‌های سبز شهری باید به افزایش کیفی فضا‌های موجود، با کمترین هزینه و بهترین عملکرد پرداخته شود.

او با اشاره به این مطلب که پرداختن به پروژه‌های عمرانی کلان گاهی سبب غفلت مسئولان از مشکلات جزئی در سطح شهر می‌شود، افزود: در طرح پایش پارک، عملیات اجرایی برای رفع مشکلات آنها، در روز بعد از بازدید هر پارک آغاز شده و مدت زمان انجام آن بستگی به کمبود‌ها و نیاز‌های هر پارک دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.