اجرای ۲۶۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در مازندران

۲۶۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی امسال در مناطق کوهستانی مازندران اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جعفر احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران در جلسه بررسی پروژه گازرسانی به مناطق محروم مازندران،گفت: با در نظر گرفتن ۲۶۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی که امسال در مناطق کوهستانی مازندران اجرا شده، مجموع شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان به ۲۱ هزار ۳۴۱ کیلومتر رسیده است.

او با بیان اینکه در سال ۹۹ اجرای طرح‌های گازرسانی در استان با سرعت زیادی در حال انجام است، افزود:بیش از ۲۴ هزار و ۳۵۰ مشترک امسال بر مشترکین شرکت گاز استان افزوده شده و در مجموع تعداد مشترکین به بیش از یک میلیون و ۴۶۵ هزار رسیده است.

احمدپورگفت: ۵۹ شهر و ۲ هزار و ۳۰۸ روستا تاکنون در مازندران زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند و با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق محروم، میزان برخورداری خانوار‌های شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی در حال افزایش است و گازرسانی به ۲۱۳ روستا و ۲ شهر گزنک و بلده نیز در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره بهره‌مندی واحد‌های صنعتی استان از گاز طبیعی افزود: یک هزار و ۱۴۸ واحد صنعتی عمده و ۱۲۱ جایگاه سی ان جی در مازندران تاکنون از نعمت گاز بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.