اخذ مجوز ۴ رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و فرهنگ

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ از اخذ مجوز چهار رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و افزایش رشته‌های دایر در دانشگاه به ۹۱ رشته در تمامی مقاطع خبر داد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اظهار کرد: مجوز چهار رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ و رشته‌های دایر در دانشگاه به ۹۱ رشته در تمامی مقاطع افزایش یافت.

گفت: چهار رشته جدید با عناوین «بیوشیمی»، «مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی»، «نانوفناوری گرایش نانومواد» و «مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست «(HSE) در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علم و فرهنگ دایر شد.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: ارتباط موثر با پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی، رویکرد کارآفرینی، نگاه نوآورانه و ارتقای کیفی عملکرد دانشگاه در سایر رشته‌ها موجب افزایش اعتماد و اخذ مجوز‌های مذکور شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: چهار رشته جدید دانشگاه علم و فرهنگ در مقطع کارشناسی ارشد با عناوین «بیوشیمی» با کدرشته ۱۸۱۷۷، «مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی» با کد رشته ۲۲۱۷۲، رشته «نانوفناوری گرایش نانومواد» با کد رشته ۲۶۶۴۳ و «مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)» با کد رشته ۲۶۶۴۴ از سال جاری در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی ‌ارشد قرار گرفته و داوطلبان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.