آلومینیوم اراک با کاپیتان ماشین سازی تبریز قرارداد بست

عزیز معبودی در لیگ برتر برای آلومینیوم سازی اراک بازی می‌کند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، تیم فوتبال لیگ برتری آلومینیوم سازی اراک برای فصل جدید بازی‌های لیگ با عزیز معبودی کاپیتان و مدافع فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز قرارداد بست.

آلومینیوم اراک با کاپیتان ماشین سازی تبریز قرارداد بست

پس از مذاکرات آلومینیوم اراک با معبودی با او قرارداد بست و کاپیتان ماشین سازی تبریز به عضویت تیم آلومینیوم اراک در آمد تا در فصل جدید لیگ برتر برای آلومینیوم اراک توپ بزند.

معبودی پس از جدایی از تیم ماشین سازی تبریز به عضویت آلومینیوم اراک در فصل بیستم لیگ برتر درآمد.

در هفته پایانی لیگ دسته یک لیگ باشگاه‌های کشور تیم آلومینیوم اراک با غلبه بر داماش گیلان به انتظار هواداران خود برای رسیدن به لیگ برتر، پایان داد و همراه مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد.

نماینده فوتبال استان مرکزی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، در یکی از حساس‌ترین مسابقات خود در ورزشگاه امام خمینی اراک داماش گیلان را با تک گل ابوالفضل عکاشه به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد.

بدین ترتیب، شاگردان خطیبی با ۶۳ امتیاز و براساس تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سوم جدول، مس کرمان، به بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، صعود کردند.

تیم فوتبال آلومینوم اراک بعد از حدود ۱۸ سال دوباره به لیگ برتر راه یافت و بدین ترتیب در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد یافت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.