کامالا هریس: روسیه در انتخابات آمریکا دخالت می‌کند

معاون جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا، اعلام کرد که اگر او در انتخابات ریاست‌جمهوری شکست بخورد، مقصر روسیه خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، کامالا هریس، معاون جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، یکشنبه شب مدعی شد که در صورتی که جو بایدن در انتخابات شکست بخورد، روسیه مقصر اصلی خواهد بود.

وی مدعی شد: «اگر بایدن در انتخابات شکست بخورد به دلیل دخالت روسیه است».

پیش‌تر نیز سایر مقامات رسمی آمریکا مانند رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی آمریکا ادعا کرده بودند که روسیه، ایران و چین قصد دارند تا در انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا دخالت کنند. حالا این ادعا از سوی دموکرات‌ها مطرح شده تا در صورت شکست دست‌آویزی برای عدم پذیرش نتایج انتخابات داشته باشند.

کامالا هریس که در صورت پیروزی بایدن در کسوت معاون رئیس‌جمهور در صحنه سیاسی آمریکا حضور خواهد داشت، مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفت. وی هریس را شخصی «نالایق» خوانده بود.

به گفته برخی از کارشناسان آمریکایی، انتخاب کامالا هریس سیاه‌پوست به عنوان معاونت رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا بیشتر جنبه سیاسی دارد. جو بایدن ضمن این انتخاب قصد دارد تا توجه سیاه‌پوستان را به خود جلب کند و خود را حامی حقوق سیاه‌پوستان جلوه دهد. آمار نشان می‌دهد که نیمی از طرفداران بایدن به دلیل مخالفت شدید با ترامپ، به سمت او متمایل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۵۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
هی کاملا هریس: هیئت حاکمه آمریکا سالیان درازی است که با کمک سرویس های اطلاعاتی CIA در تمام کشورهای جهان دخالت میکند از آمریکای لاتین گرفته تا آفریقا تا قاره پهناور آسیا و اروپا و مخصوصاً کشورهائی که به هیئت حاکمه آمریکا باج نمی دهند ومی خواهند مستقل و آزاد باشند کمی به مغزت فشار بیآور تا یادت بیاید که کدام؟ کشور با تهدید و تحریم می خواست 5000 نیروی تفنگدار به ونزوئلا برای براندازی دولت قانونی و مردمی در حمایت از کودتاگران به این کشور اعزام کند؟ آیا؟آمریکا نبود؟ آیا؟ این صدور حمله و دخالت از زیر دم جان بولتون بیرون نزده بود؟ هی کاملا وقتی دهان خودت از خوردن پیاز و سیر بوی متعفن میدهد دیگران را متهم به این نکن که دهانتان بوی بد میدهد......................
آخرین اخبار