مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

مدرسه ۸ کلاسه در ام الطمیر اهواز بزودی افتتاح می‌شود

نیسی گمراوی گفت: مدرسه ۸ کلاسه سمیه با سازه نوین LSF در منطقه ام الطمیر اهواز بزودی افتتاح می‌شود.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از مدرسه ۸ کلاسه سمیه با سازه نوین LSF در منطقه ام الطمیر این کلانشهر اهواز گفت: عملیات احداث مدرسه ۸ کلاسه به زودی به پایان می‌رسد و در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اینکه احداث و افزایش فضای آموزشی به عنوان یکی از اولویت‌های ناحیه یک اهواز در دستور کار قرار دارد، افزود: این مدرسه با سرمایه گذاری " انجمن حامی " و با بهره گیری از آخرین روش‌های معماری و سازه‌های عمرانی در حال ساخت است.

نیسی گمراوی با تقدیر از فعالیت‌های انجمن حمایت از توسعه فضا‌های آموزشی (حامی) اظهار کرد: ساخت مدرسه مذکور با بهره گیری از فناوری سازه‌های سبک (LSF) در حال انجام است که در نوع خود در حوزه مدرسه سازی کلانشهر اهواز برای نخستین بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این سیستم یکی از شیوه‌های مدرن اجرای سازه به شمار می رود، بیان داشت: اصلی‌ترین عامل در این سیستم مقاطع فولادی جدار نازک است. این مقاطع، مقاطع فلزی سرد نورد شده است که با استفاده از ورق‌های فولادی گالوانیزه نازک، شکل دهی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.