دفترچه درمانی بیمه سلامت برای ۳۵ هزار مددجوی کمیته امداد لرستان صادر شد

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: دفترچه درمانی این نهاد برای ۳۵ هزار مددجوی کمیته امداد استان صادر شده است و خدمات مطلوبی به این افراد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،شاهدخت فتحی بیرانوند  بیان کرد: در این راستا قراردادهایی با پزشکان طرف قرارداد کمیته امداد و یا دیگر پزشکان جایگزین منعقد شده است که مددجویان کمیته امداد از خدمات سطح یک درمانی بیمه سلامت برخوردار شوند.

او ادامه داد: با ارائه دفترچه بیمه سلامت، هزینه پرداخت تعرفه ویزیت پزشکان عمومی برای مددجویان کمیته امداد ۲ هزار تومان و مبلغ تعهد بیمه ۲۳ هزار تومان است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان عنوان کرد: تعرفه پزشکان متخصص برای بیمه شدگان سلامت مانند بقیه صندوق ها حساب می شود که در نظام ارجاع باید از طریق پزشک خانواده معرفی شوند.

فتحی بیرانوند همچنین گفت: مجموع بدهی سال گذشته این نهاد به بیمارستان‌های دانشگاهی شامل مطالبات داروخانه‌ها و بیمارستان های غیردانشگاهی تا پایان بهمن ماه پرداخت و تمامی مطالبات پزشکان، دندانپزشکان و پاراکلینیک ها تسویه شده است.

او ادامه داد: ۷۰ درصد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت در صندوق های روستائیان و عشایر و بیمه سلامت همگانی استان مشمول دریافت دفترچه رایگان شدند و از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان یک میلیون و ۶۰ هزار نفر معادل حدود ۶۰ درصد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.