بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس ها به شرطه ها و شروطه ها

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: تهدید دانش آموزان برای حضور در مدارس ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،همزمان با شیوع کرونا، آموزش در مدارس به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان به این ویروس به فضای مجازی کشیده شد.

اکنون که چندین ماه از شیوع ویروس کرونا می گذرد ستاد ملی مقابله با کرونا نیز بازگشایی مدارس را با رعایت نکات بهداشتی، بدون مانع اعلام کرده و همین موضوع باعث ایجاد نگرانی بین اولیای دانش آموزان و چند دستگی مدیریتی بین متولیان مدارس شده است.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه تهدید دانش آموزان برای حضور در مدارس ممنوع است، گفت: ما باید بتوانیم اولیا را اقناع کنیم که تمام دستورهای بهداشتی در مدارس رعایت می شود تا آنان نیز با رضایت کامل و بدون ترس فرزندان خود را به ما بسپارند و حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست.

او با بیان اینکه سرویس مدارس دایر است، افزود: خودروهای سواری مجاز به سوار کردن سه دانش آموز هستند و خودروهای ون فقط می توانند هفت دانش آموز را سوار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر توزیع و فروش سیم کارت شاد، گفت: توزیع سیم کارت شاد فقط با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات انجام خواهد شد اما اکنون استفاده از اینترنت برای اپلیکیشن شاد رایگان است.

او افزود: برگزاری زنگ تفریح و زنگ ورزش در مدارس ممنوع است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.