‍ مشمولان سربازی وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کلیه مشمولان سربازی خواست که حداکثر تا پایان شهریور نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرهنگ علی اشرف نجفی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از کلیه مشمولان سربازی که در ماه‌های خرداد، تیر و شهریور پارسال فارغ التحصیل شده و منتظر اعلام نتایج کنکور هستند، خواست که حداکثر تا پایان شهریور نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.


او گفت: توصیه می‌شود این دسته از مشمولان از حداکثر مهلت تعیین شده استفاده کنند و سپس به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و در مهلت تعیین شده فقط برای معرفی و ثبت درخواست اقدام کنند.

او ادامه داد: پس از مراجعه مشمولان به پلیس ۱۰+ تاریخ اعزام به خدمت آن‌ها برای ماه‌های آتی مشخص می‌شود تا مشکلی برای انتخاب رشته و ثبت نام نداشته باشند.

سرهنگ نجفی بیان کرد: مشمولان شرکت کننده در کنکور سراسری در صورتی که طبق نتایج اولیه اعلامی سازمان سنجش مجاز به انتخاب رشته شوند می‌توانند تاریخ اعزام خود را تا اول آذر ماه تمدید و با اعلام نتایج قطعی پذیرش دانشگاه‌ها، مشمولان پذیرش شده با ارائه درخواست معافیت تحصیلی از دانشگاه مربوطه با ابطال برگ اعزام به خدمت از مجوز معافیت تحصیلی برخوردار شوند.

این مقام انتظامی افزود: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی، www.vazifeh.police.ir سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار