کامالا هریس: اعتمادی به سخنان ترامپ نیست

معاون جو بایدن، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اقدامات ترامپ در مبارزه با کرونا را زیر سوال برد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کامالا هریس، نامزد معاونت ریاست جمهوری در انتخابات آمریکا اعلام کرد حتی یک کلمه از صحبت‌های دونالد ترامپ را درباره هرگونه واکسن احتمالی ویروس کرونا قبول ندارد.

بر این اساس، کامالا هریس در مصاحبه‌ای روز شنبه با شبکه سی. ان. ان گفت: ترامپ سابقه طولانی در سرکوب نظر کارشناسی درباره همه گیری ویروس کرونا دارد و این نگرانی وجود دارد که این اتفاق درباره واکسن آتی رخ دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه تنها در صورتی درباره تاثیر واکسن متقاعد می‌شد که شخصی معتبر ضمانت آنرا می‌کرد، افزود: «من به دونالد ترامپ اعتماد ندارم و حرف هایش را قبول نمی‌کنم.»

براساس آمار رویترز دست کم ۶.۲ میلیون نفر در آمریکا از آغاز شیوع ویروس کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۸۳۳ نفر جان باخته اند. در حالیکه مدیریت دولت آمریکا در قبال همه گیری ویروس کرونا تحت بررسی دقیق است، ترامپ از احتمال آماده شدن یک واکسن تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر خبر داده است.

رئیس جمهور آمریکا سابقه طولانی در بی احترامی به توصیه‌های های علمی داشته و برخی کارشناسان درباره آزمایش این واکسن مشکوک هستند. هریس در مصاحبه خود تاکید کرد ترامپ شاید از یک واکسن - صرف نظر از اینکه آیا آزمایش شده است یا نه - استفاده کند تا وجهه خودش را بهبود بخشد.

وی گفت: «او به انتخاباتی نگاه می‌کند که در کمتر از ۶۰ روز برگزار می‌شود و از هر آنچه بتواند استفاده می‌کند تا تظاهر کند که می‌تواند در این مسئله یک رهبر باشد، در حالیکه اینطور نیست.»

تاکنون کاخ سفید واکنشی به این صحبت‌ها نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۰۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
احمق درجه یک تا شنیده روسیه واکسن ضد کرونا ساخته هر طوری که هست میخواهد از روسیه واکسن بخرد و به خورد ملت آمریکا بدهد فقط برای چند رای در انتخابات.............
آخرین اخبار