صدور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت ملی هوشمند برای واجدان شرایط ثبت نام شده این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه جمعیت هدف استان را برای ثبت نام کارت ملی هوشمند افزون بر یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر اعلام و گفت : از این شمار جمعیت بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر این کارت را دریافت کرده‌اند.

او گفت : از افراد باقی مانده جامعه هدف درخواست می‌شود تا به صورت تدریجی برای پیش ثبت نام کارت خود به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد ثبت احوال مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه ادامه داد: برای ثبت نام کارت هوشمند ملی متقاضیان باید به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه و مراحل اخذ درخواست شامل اخذ اثر انگشت و عکس را انجام دهند.

او افزود: برای دریافت کارت هوشمند ملی نیاز به تعویض شناسنامه نیست، اما عکس دار بودن آن الزامی است.

خدادادی با بیان اینکه هم اکنون درخواست یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر از افراد واجد شرایط (سن ۱۵ سال به بالا) ثبت شده است، گفت: به تدریج کارت هوشمند ملی افرادی که مراحل ثبت نام را کامل انجام داده‌اند صادر و در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

او گفت: در پنج ماهه سال جاری تعداد ۴۲ هزار درخواست صدور کارت هوشمند ملی ثبت شده است که مراحل صدور کار‌ها در حال انجام است.

او گفت: کل افراد واجد شرایط کارت هوشمند ملی در استان کرمانشاه یک میلیون و ۶۲۹ هزار نفر است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.