علیپور: ماندن من در پرسپولیس به نظر مسئولان باشگاه بستگی دارد/ چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط اقتصادی باید زیر فشار باشند؟

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ماندنم در پرسپولیس به نظر مسئولان باشگاه بستگی دارد، زیرا برای بازیکنان سقف قرارداد گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از جلسه با مسئولان این باشگاه اظهار داشت: از صداقت آن‌ها تشکر می‌کنم. با توجه به شرایطی که در این فصل پرسپولیس دارد، نظراتی بین ما و باشگاه مطرح شد که پس از جلسه هیئت مدیره خبر نهایی از سوی آن‌ها اعلام شود.

او افزود: ۶ سال با تمام مسائل کنار آمده و همه چیز را از نظر مالی رسانه‌ای کرده ایم. در مورد بازیکنانی که از ایران می‌روند یا وارد لیگ کشورمان می‌شوند اظهار نظری انجام نمی‌دهم. من هیچ کلاسی برای باشگاه پرسپولیس نمی‌گذارم، زیرا مدیون طرفداران هستم.

علیپور در ادامه بیان کرد: چرا باید دیگر بازیکنان با شکایت پول خود را دریافت کنند و بازیکنان ایرانی در این شرایط اقتصادی زیر فشار باشند؟ خودم را نمی‌گویم، اما باید به بازیکنان ایرانی توجه شود. احتمال ماندنم در پرسپولیس بستگی به نظر مسئولان باشگاه دارد، زیرا تیم در این فصل سقف قرارداد خواهد داشت.

او اضافه کرد: شایعات مطرح شده درباره اینکه ۱۰ میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده ام را تایید نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
ظاهرا آقایان شاخ غول خم میکنند ، تو این اوضاع اقتصادی مملکت و با این وضعیت معیشتی توده های مردم ، آقایان با دریافتهای میلیاردی ظاهرا سیرآوری ندارند.
آخرین اخبار