معرفی تولیدکنندگان برتر حوزه کشاورزی در خراسان رضوی

مراسم قدردانی از تولیدکنندگان برتر خراسان رضوی در بخش‌های مختلف کشاورزی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا اورانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در مراسم معرفی تولیدکنندگان برتر از طریق  ارتباط زنده‌ی تصویری ،  گفت: امنیت غذایی کشور وابسته به فعالیت کشاورزان و صنایع وابسته است و مدیران جهادکشاورزی در شهرستان‌ها برای رفع موانع موجود در فرایند تولید محصولات کشاورزی تلاش کنند.

امید طهماسبی زاده مدیر جهاد کشاورزی مشهد هم در این مراسم گفت: مشهد به دلیل ظرفیت‌های متعدد در تولیدمحصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته در ۳۵ سال گذشته، همواره در سطح استان و کشور خوش درخشیده است.

بیشتر بخوانید


او افزود: مشکلات مربوط به تامین نهاد‌های کشاورزی، بیشتر فرا سازمانی و مرتبط با محدودیت‌های واردات و ترخیص و حمل کالا‌های مورد نیاز است و به تازگی نیز شیوع کرونا باعث محدودیت‌های صادرات تولیدات کشاورزی نیز شده است. بخش دیگری از این مشکلات که البته سهم بسیار کمی در نارضایتی داشته به شیوه‌های تخصیص و توزیع بر می‌گردد و این مشکل با جدیت از سوی جهاد کشاورزی استان و نمایندگان مجلس در حال پیگیری است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا متاسفانه اقتصاد تمام دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده و منحصر به داخل کشور نبوده و اتفاقا با وجود تحریم‌های ظالمانه حداکثر تلاش برای حمایت از بخش‌های تولیدی شده است.


انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.