فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد؛

پلمب ۸ باب قلیان سرا در ایلام

سرهنگ جمال موسوی از پلمب ۸ باب قلیان سرا در اجرای طرح پیشگیری از ویروس کرونا در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ، اظهار داشت : طرح جمع آوری قلیان سرا‌ها در اجرای دستور مقام قضائی و با همکاری اداره بهداشت و درمان در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با شاره به اینکه برخی از جوانان به توصیه‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا توجه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: طرح جمع آوری قلیان سرا‌ها با هدف حفظ سلامت جامعه اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته ماموران انتظامی شهرستان ایلام تعداد ۸ باب قلیانی در سطح شهرستان را پلمب و تعداد ۴۷ حقه قلیان را جمع آوری کردند.

او با تاکید بر اینکه اجرای این طرح تا زمان ریشه کن شدن این ویروس ادامه خواهد یافت، گفت: از همشهریان عزیز انتظار داریم با توجه به اینکه حضور در این مکان‌ها باعث تسریع در انتشار این ویروس می‌شود، به قلیان سرا‌ها مراجعه نکنند.

سرهنگ موسوی در پایان با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته صرفا برای حفظ سلامت شهروندان است، تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم هرگونه اخبار مبنی بر فعالیت قلیان سرا‌ها را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.