فعال‌سازی واحد‌های راکد و غیرفعال در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بر فعال‌سازی واحد‌های راکد و غیرفعال در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل امروز در جلسه فعال‌سازی واحد‌های صنعتی استان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط با تولید و تجارت باید با همدلی و همکاری، در یک سو و جهت در راستای تحقق جهش تولید گام بردارند.

او فعال‌سازی ظرفیت‌های غیر فعال، توسعه واحد‌های تولیدی و صنعتی و فعال سازی واحد‌های راکد را از اهداف مهم سازمان صمت استان برشمرد و افزود: حفظ وضع موجود واحد‌های تولیدی و صنعتی برای ما جز اولویت‌ها است تا در کنار آن بتوانیم برای توسعه تولید و صنعت و توسعه اقتصادی استان گام برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حفظ وضع موجود تولید و اشتغال، هر اقدامی در این راستا را یک کار جهادی توصیف کرد.

صادقی ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های وزارت متبوع گفت: در جهت حفظ وضعیت موجود تولید و اشتغال باید مواردی همچون فعال سازی ظرفیت‌های خالی واحدها، توسعه تولیدات و ساخت داخل تعمیم داده شود.

او افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل در محل سازمان و یا حین بازدید از واحد‌های صنعتی با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین حضور مستمر در محل واحدها، مشکلات و مسائل را از نزدیک رصد نموده و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت جهش تولید و توسعه صنعتی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.