مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس روز گذشته برگزار و در خصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در این هفته در گیلان برنامه ریزی شد.

سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی هنری در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این استان برگزار می‌شود.

او افزود: تجلیل از پیشکسوتان گیلانی دوران دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در رشت از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این نشست هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین حماسه رزمندگان غیور ایران اسلامی در آن دوران دانست و گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا بخشی از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

او افزود: باید گنجینه رنج‌ها و رشادت‌های غیورمردان این سرزمین را با جدیدترین شیوه‌ها به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اجرای رزمایش‌های آبی و خاکی یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال است.

محمدباقر باقرزاده، مدیرکل صدا و سیمای استان گیلان هم در این نشست از اهتمام رسانه استانی برای تولید آثار با مضامین دفاع مقدس خبر داد و گفت: صدا و سیما آماده پوشش برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس در گیلان است.

قیاسوند، مدیر منابع انسانی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش هم در این نشست گفت: نیروی دریایی ارتش با تمام قوا آماده اجرای آیین‌های هفته دفاع مقدس در گیلان است و در صورت لزوم تمامی تجهیزات دریایی را برای زیباتر کردن نمایشگاه بسیج خواهد کرد.

او تصریح کرد: ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.