طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان کلنگ زنی شد

طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان امروز در آیینی با حضور رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار ویژه کاشان امروز در حاشیه آغاز طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر اظهارداشت: مرحله نخست طرح توسعه شرکت فولاد امیرکبیر که با برآورد اعتبار ۱۲ میلیون یورو (سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال) به اجرا درمی‌آید شامل ساخت خط نورد سرد به ظرفیت ۲۵۰ هزار تن (افزایش نورد تا سالانه ۵۰۰ هزار تن)، توسعه خط اسیدشویی تا ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال، ساخت کارگاه سنگ‌زنی و آماده‌سازی غلتک‌های نورد است.

علی‌اکبر مرتضایی قهرودی افزود: این طرح با هدف تامین مواد اولیه و امکان افزایش صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه در مدت ۲۴ ماه اجرا می‌شود که برای ۸۰ نفر اشتغال مستقیم خواهد داشت و زمینه اشتغال غیرمستقیم یک هزار نفر را نیز ایجاد خواهد کرد.

او بیان کرد: برای مرحله دوم این طرح توسعه که موجب اشتغال‌زایی، رونق اقتصاد منطقه و کسب و کار‌های معدنی خواهد شد نیز ساخت خط گاولوانیزه ۲ و تولید محصولات سرد پیش‌بینی شده است.

شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با ۳۲۲ نفر نیروی انسانی در زمینه تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن گالوانیزه فعالیت دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار