خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی کدام است؟

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی، گفت : کودکان آزار دیده، زنان آزاردیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می‌روند .

خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی کدام است؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی به آسیب دیدگان، گفت: کودکان و زنان آزاردیده، افرادی که اقدام به خودکشی کرده و یا قصد خودکشی دارند، زنان و دختران در معرض آسیب، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، افراد بی خانمان، سالمندان و معلولان آزاردیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی به شمار می‌روند.

او ضمن تقدیر از تلاش‌های نیرو‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی و فعالیت شبانه روزی آنها، بر ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب تاکید کرد.

کامران علی مددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه افزود: مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله فعالیت‌های اورژانس اجتماعی به شمار می‌رود.

او با اشاره به نحوه پذیرش گروه‌های هدف اورژانس اجتماعی، گفت: افراد خود معرف، شناسایی افراد از طریق تیم‌های سیار توسط نیرو‌های متخصص روانشناسی، ارجاعی از خط تلفن ۱۲۳ و معرفی افراد از سوی سایر سازمان پذیرش آسیب دیدگان در این مرکز انجام می‌پذیرد.

علی مددی بر معرفی خدمات اورژانس اجتماعی به مردم و همچنین استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی و خیرین برای رفع مشکلات و نیاز‌های حوزه اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار