هشدار دادستان زنجان به عاملان گرانی مسکن ؛

در راستای حفظ امنیت منافع و حقوق شهروندان زنجانی با کسی تعارف نداریم

دادستان زنجان با هشدار به عاملان گرانی مسکن گفت:بخشی از گرانی مسکن و زمین در زنجان ناشی از دامن زدن برخی افراد سودجو به قیمت‌هاست.

مسکنحجت‌الاسلام کرمی دادستان زنجان  در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:برخی از مشاوران املاک با ایجاد جو کاذب و شبکه زنجیره ای و ایجاد فضای ناسالم مبادرت به افزایش قیمت مسکن ،زمین و اجاره بها می کنند.
 
او ادامه داد: اگر این مشاورین املاک دست از این اقدامات متخلفانه برندارند با اقدام قاطع دستگاه قضایی استان مواجه خواهند شد.
 
دادستانی زنجان با اعلام اینکه در راستای حفظ امنیت  منافع و حقوق شهروندان زنجانی با کسی تعارف نداریم و کوتاه نخواهیم آمد.
 
او افزود: با جدیت پیگیر تخلفات مرتبط با بازار مسکن است و با کسانی در بازار زمین و مسکن اخلال ایجاد کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
 
دادستان زنجان از مسوولان اتحادیه مشاوران املاک هم خواست برای ایجاد آرامش در بازار وارد میدان عمل شوند و با نظارت بیشتر و با انجام وظایف محوله خود نگذارند با گران شدن زمین و مسکن به اقشار کم درآمد جامعه از نظر اقتصادی فشار مضاعف وارد شود.

پلمپ ۶ بنگاه معاملاتی غیر مجاز و متخلف در زنجان

حجت الاسلام کرمی دادستان زنجان با تاکید بر اینکه معاملات صوری مهمترین مانع در زمینه قیمت زمین و مسکن شهر زنجان است ۳ برابر شدن قیمت ملک و املاک در شهرک‌های گلشهر، پونک و اندیشه را نتیجه همین واسطه گری هاو بورس بازی‌ها دانست.

او افزود:هدف دادستانی استان جلوگیری از تغییر کاربری و مبارزه با سوداگری زمین ومسکن با هدف کنترل قیمت‌ها است.

از آغاز سال تا پایان مرداد ماه ۹۰ بنگاه غیر مجاز در زنجان پلمب شده اند.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.