۶۵ میلیارد ریال صرف افزایش پایداری شبکه‌های برق لرستان شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: ۶۵ میلیارد ریال تجهیزات پیشرفته برای افزایش پایداری شبکه‌های توزیع استان خریداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،فریدون خودنیا افزود: در این راستا ۴۰ دستگاه سکشن لایزر (قطع کننده خطوط ۲۰ کیلوولت) توسط مدیریت‌های توزیع برق خرم آباد ۱و ۲، پلدختر، الیگودرز، چگنی، نورآباد و کوهدشت بر روی شبکه نصب و راه اندازی شد.

او با اشاره به تامین اعتبار این مهم از محل بازسازی شبکه‌های خسارت دیده از سیل پارسال اظهار داشت: مقرر شده در فاز دوم نیز تعداد ۱۰ دستگاه دیگر در نقاط مختلف استان نصب شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان افزود: نصب اصولی این دستگاه‌ها نیازمند مهارت و دانش فنی بالایی است که نیرو‌های شرکت در این امر موفق عمل نموده و علاوه بر صرفه جویی هزینه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن طی هفت روز نسبت به نصب و راه اندازی آن‌ها اقدام کردند.

به گفته خودنیا اتوماسیون شبکه‌های توزیع برق، افزایش پایداری و کاهش مدت زمان خاموشی‌های احتمالی از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات است.

۶۲۵ هزار مشترک برق شهری و روستایی در لرستان وجود دارد و از مجموع ۲ هزار و ۸۶۴ روستای استان تا کنون ۲ هزار و ۷۱۵ مورد آن برقدار شده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.