رئیس پلیس پیشگیری انتظامی ایلام خبر داد؛

توسعه مؤسسات حفاظتی و مراقبتی از اولویت‌های پلیس پیشگیری

سرهنگ مهرداد علی محمدی گفت : گسترش هرچه بیشتر مرکز انتظام، مؤسسات حفاظتی و مراقبتی از اولویت‌های پلیس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی در نشست تعاملی با مسئولان موسسات استان با اشاره به اینکه توجه به بحث حفاظت فیزیکی از مهم‌ترین اولویت‌های پیشگیرانه است، اظهار کرد: در این راستا بهره‌برداری از امکانات و فن‌آوری‌های نو می‌تواند کمک شایانی به بهبود وضعیت در حفاظت فیزیکی داشته باشد.

او افزود: برهمین اساس ضروری است که مرکز انتظام پلیس پیشگیری نیز با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، امکانات فن‌آورانه را در خدمت بگیرد.

رئیس پلیس پیشگیری استان با تاکید بر اینکه هدف نهایی و اصلی‌ترین خواست این پلیس جلب رضایتمندی شهروندان است، تصریح کرد: مرکز انتظام نیز به عنوان زیرمجموعه پلیس پیشگیری و نهادی که بیشترین تماس را با مردم داشته و حتی به نوعی یک نهاد مردم پایه انتظامی است، می‌بایست جلب رضایت عمومی را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد، چراکه در غیر این صورت مفهوم مرکزی و فلسفه شکل‌گیری این مرکز تا اندازه بسیاری رنگ خواهد باخت.

سرهنگ علی محمدی در پایان اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری شاهد یک جهش چشم گیر در زمینه گسترش امنیت مردم پایه خدمات انتظامی که زمینه‌ساز اعتماد متقابل هرچه بیشتر میان مردم و پلیس نیز خواهد بود، باشیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.