مراسم پیوند فاطمی ۱۰۰ زوج در کرمان

معاون اجرایی سپاه ثارالله کرمان گفت: در روز ولادت حضرت زینب (س)، ۱۰۰ زوج در کرمان در قالب پیوند فاطمی زندگی مشترک خود را آغاز کردند که از این تعداد، ۴۰ زوج از جوار مزار سردار دل‌ها به خانه بخت رفتند.

سرهنگ منصور ذوالعلی، معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز در حاشیه مراسم پیوند فاطمی در گلزار شهدای کرمان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با تدابیر فرماندهی و بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان، امروز در روز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) که اسوه صبر، استقامت و تقوا است، پیوند فاطمی ۱۰۰ زوج جوان در استان کرمان برگزار شد که به دلیل شرایط کرونایی، تنها مراسم پیوند ۴۰ زوج در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

او با اشاره به اینکه امروز کارت هدیه به زوجین اهدا شد، افزود: درصدد هستیم که تعداد ۲۰۰ سبد جهیزیه با نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم به شکل اهدایی و هم به صورت تخفیف در خرید، به زوج‌های استان کرمان اهدا کنیم.

سرهنگ ذوالعلی تصریح کرد: مراسم پیوند فاطمی، امروز با رعایت تمامی دستور العمل‌های بهداشتی و حساسیت خاص روی این موضوع برگزار شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.