کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران در همدان در ۶ ماهه نخست امسال

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران در همدان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران در همدانعلی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی از استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه سفر‌ها با رعایت دستور العملهای  بهداشتی انجام می‌شود، افزود: به نظر می‌رسد بتوانیم جشنواره‌های ملی استان همدان را نیز به شکل محدود و با رعایت نکات بهداشتی برگزار کنیم، اما در خصوص تصمیم گیری نشده است. 


او با بیان اینکه تعداد مسافران استان همدان قابل مقایسه با پارسال نیست، ادامه داد: استان همدان در فصل بهار و تابستان با کاهش ۷۰ درصدی حضور مسافران روبرو بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری  اظهار داشت: پارسال شهریور شاهد ضریب اشغال ۸۰ درصدی هتل‌های همدان بودیم، اما در حال حاضر این میزان به شدت کاهش یافته است.

مالمیردر باره برگزاری جشنواره‌های ملی، چون جشنواره شیره پزی «مانیزان» نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هنوز برگزار شدن یا نشدن این جشنواره‌ها قطعی نشده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.