ماجرای دعوای مسی با بارتومئو در رختکن

لیونل مسی به دلیل اختلاف عمیق با رئیس باشگاه بارسلونا خواهان جدایی از این تیم شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اختلافات بین لیونل مسی کاپیتان باشگاه بارسلونای اسپانیا و جوزپ ماریا بارتومئو رئیس این باشگاه بسیار  عمیق است و دلیل درخواست جدایی مسی از بارسا به دلیل کینه قدیمی بين اين ۲ نفر است.  

"رادیو کاتالونیا" به تازگی از اختلافات بین بارتومئو و مسی در رختکن پرده برداری کرد.  ماجرا از اين قرار است که بارتومئو از بازیکنان بارسلونا بعد از اتمام مسابقات ليگ درخواست کرد تا به واسطه شیوع ویروس کرونا حقوق خود را کاهش دهند و از مسی ۲ بار این درخواست را داشت که با عصبانیت مسی در رختکن تیم مواجه شد. مسی قاطعانه اعلام کرد چنین خواسته‌ای منطقی نیست و نباید بار بی مسئولیتی و ضرر‌های باشگاه بارسلونا را بازیکنان متحمل شوند. همین مسئله باعث شد تا بارتومئو و مسی با یکدیگر اختلاف داشته باشند.

البته پس از اخراج ارنستو والورده و کيکه ستين از بارسا باز هم بحران بین بارتومئو و مسی رخ داد که ترکش آن موجب جدایی اریک ابیدال مدیر فنی این تیم بعد از چند ماه ناکامی شد. مسی بعد از همه این اتفاقات در مرحله یک چهارم نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تحقیر تیمش رو به رو شد و بارسا با نتیجه ۸ بر ۲  از بایرن مونیخ شکست خورد و نتیجه این بازی در تصمیم جدایی مسی از بارسلونا نقش اساسی داشت. طی گزارش‌های رادیو کاتالونیا مسی بعد از این  بازی باز هم با بارتومئو دچار زد و خورد شده است.

در نهایت مسی اعلام کرد شرایط حضور در بارسا را ندارد که به نظر می‌رسد جوزپ بارتومئو دلیل اصلی جدایی این بازیکن از جمع آبی اناری‌ها باشد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار