صادرات ۹۹ میلیون دلاری تعاونی‌های آذربایجان‌شرقی

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود چهار هزار و ۲۰۰ تعاونی فعال در استان گفت: صادرات تعاونی‌های استان تاکنون ۹۹ میلیون دلار بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فتحی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به حمایت این اداره کل از بخش تعاون به عنوان رکن چهارم اقتصاد،گفت: ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت چهار میلیون نفری آذربایجان شرقی عضو تعاونی‌ها هستند.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: سرمایه بخش تعاون آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

فتحی با بیان اینکه حدود ۷۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی عضو تعاونی‌ها هستند،گفت: حوزه فعالیت این اداره، کل فرابخشی و مسائل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و ما به دنبال ارزش آفرینی در تمام بخش‌ها هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به اشتغالزایی ۷۷ هزار نفری بخش تعاون، گفت: با همکاری دستگاه‌ها ، با وجود تحریم‌ها کمترین میزان تنش کارگری و واحد مشکل دار را در کشور داریم.

فتحی با تاکید بر ضرورت تغییر نگرش نسبت به کار و آموزش‌های کاربردی در حوزه کار،افزود: آینده کار دچار تغییرات اساسی است و نیاز به بازنگری و بازتعریف نیروی کار و اشتغال می‌باشد.

او از امضای تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید در راستای بهبود فضای کسب و کار خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات برای ۲۰۰ طرح اشتغالزایی در دستور کار قرار گفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.