قهرمان استقلالی کاراته دنیا:

با همسر و پسر پرسپولیسی ام تا زمان دربی کری خوانی دارم!

ملی پوش پرافتخار کاراته جهان درباره شرایط این روز‌های خودش و ورزش کشور توضیحاتی داد.

امیر مهدی زاده بازیکن تیم ملی و قهرمان کاراته جهان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص غرامت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال اظهار کرد: اگر غرامت ویلموتس در رشته‌های مختلف مانند دو و میدانی، بوکس، تکواندو، ژیمناستیک، کاراته و ... خرج می‌شد مطمئنا در المپیک می‌توانستیم  خیلی بیشتر از الان صاحب مدال طلا شویم. دو و میدانی رشته پر مدالی در المپیک است، اما ما به غیر از حدادی، هیچ مدالی در این تورنمنت به دست نیاورده ایم.

مبلغ غرامت ویلموتس ما را سالیان سال برای مدال آوری در المپیک بیمه ‌می‌کرد

وی افزود: شخص حدادی هم چند سالی است مشکل  مربی و امکانات سخت افزاری دارد. رشته فوتبال اندازه کل رشته‌های ورزشی طی ۱۰ سال اخیر بودجه به  جیب می‌زند و قطعا اگر این پول در رشته‌های المپیکی خرج می‌شد، می‌توانستیم سالیان سال مدال آوری کنیم.

امیدوارم استقلال با باخت در دربی مرا سرافکنده نکند!

مهدی زاده درباره تب و تابش پیش از آغاز دربی پایتخت بیان کرد: من طرفدار تیم فوتبال استقلال هستم، اما متاسفانه پسر و همسرم پرسپولیسی  هستند! خانوادگی در حال لحظه شماری هستیم تا دربی برگزار شود. این روز‌ها کری خوانی زیادی با همسر و پسر پرسپولیسی ام دارم و باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت. امیدوارم استقلال، پرسپولیس را از پیش رو بردارد و من با این حجم از کری خوانی سرافکنده نشوم!

بابت قهرمانی بایرن مونیخ جشن خانوادگی گرفتیم

وی همچنین درباره قهرمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا و کسب سه گانه، عنوان کرد: من، همسر و فرزندم هر سه طرفدار تیم فوتبال بایرن مونیخ هستیم و بابت قهرمانی اش جشن کوچکی گرفتیم. مشکلی بابت طرفداری تیم‌های خارجی در خانواده مان نداریم و تنها بحث کری خوانی استقلال و پرسپولیس میان ما پابرجا است! متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیاری که کرده ام، پسرم در انتخاب تیمش به راه راست هدایت نمی‌شود!

همچنان تمریناتم را انفرادی دنبال می‌کنم

مهدی زاده در مورد شرایط تمریناتش در این روز‌ها عنوان کرد: درباره زمان شروع تمرینات تیم ملی کاراته اطلاعی ندارم، اما تا زمانی که اردو‌های تیم ملی آغاز شود تمریناتم را به صورت انفرادی پیگیری می‌کنم و البته هر روز با شهرام هروی سرمربی تیم ملی در ارتباط هستم و با فدراسیون و کادر فنی هماهنگی داریم و هر یک از بازیکنان هم به صورت انفرادی تمرینات را دنبال می‌کنند.

وی افزود: شروع تمرینات به فدراسیون و هماهنگی هایش با فدراسیون پزشکی ورزشی بر می‌گردد. البته کاراته زمان زیادی تا آغاز اردوهایش دارد و فعلا منتظر هستیم تا ببینیم چه زمانی برای برگزاری اردو‌ها بهتر است.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
از اولش نباید زن پرسپولیسی میگرفتی
ولی مطمئن باش لنگ رو میبریم
آخرین اخبار