تلاش برای راه‌اندازی مدارس صدرا در بوشهر

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر راه‌اندازی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه صدرا در مرکز استان را از برنامه‌های مهم این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به فعالیت سه دبیرستان صدرا (معارف اسلامی) در استان بیان کرد: دو مدرسه دخترانه و پسرانه صدرا در شهرستان کنگان و یک مدرسه دخترانه در شهر دلوار به فعالیت مشغول هستند که دبیرستان صدرای دلوار همواره جزء مدارس باکیفیت و مطلوب استان بوده است.

او، تعالی انقلاب اسلامی را رسالت مهم سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: در همین زمینه این سازمان با راه‌اندازی دبیرستان‌های صدرا درصدد کمک به آموزش و پرورش در زمینه ارتقاء علمی و تربیت نیرو‌های متعهد و متخصص است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تأکید بر لزوم راه‌اندازی دبیرستان صدرا در مرکز استان، ادامه داد: اولویت این اداره کل، راه‌اندازی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه صدرا در شهر بوشهر به عنوان مرکز استان با همکاری و همگامی اداره کل آموزش و پرورش است.

سروستانی گفت: استان بوشهر در صورت فراهم شدن مکان و گرفتن مجوز‌های لازم، توان راه‌اندازی مدارس دخترانه و پسرانه صدرا در شهرستان‌های دشتستان، دشتی و بوشهر را دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.