مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خبر داد:

مصرف برق در بخش کشاورزی ۱۰ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با افزایش دمای هوا، مصرف برق در بخش کشاورزی استان ۱۰ درصد، بخش صنعت ۲.۸ درصد و بخش مصرف خانگی ۱.۳ درصد افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه عمده مصرف برق مربوط به بخش کشاورزی با ۳۵ درصد است افزود: ۲۸ درصد از میزان مصرف برق در استان مربوط به بخش خانگی، ۲۰ درصد بخش صنعتی، پنج درصد مشترکان تجاری و بقیه مصرف مربوط به بخش عمومی است.


بیشتر بخوانید


فرهزاد اضافه کرد: ما با ارائه طرح‌های تشویقی به مشترکان برق استان در حوزه‌های مختلف از مردم می‌خواهیم که مصرف خود را مدیریت کنند تا تابستان را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم.

او با اشاره به اینکه پارسال ۱۵ میلیارد ریال به مشترکان بخش کشاورزی تخفیف داده شد ادامه داد: در بخش صنعت هم با تغییر شیفت کاری می‌توان از تخفیف خوبی بهره‌مند شد.

فرهزاد افزود: چنانچه مشترکان مصرف خود را نسبت پارسال ۱۰ درصد کاهش دهند، ۲۰ درصد قبوض آن‌ها را کاهش خواهیم داد.

او زمان اوج مصرف در بخش‌های صنعت و کشاورزی را ۱۲ تا ۱۶، بخش تجاری و خانگی را ۲۰ تا ۲۳ و بخش اداری را ۱۱ تا ۱۵ اعلام و اضافه کرد: چنانچه مشترکان همکاری لازم را در مدیریت مصرف در زمان اوج مصرف نداشته باشند، قبض آن‌ها چهار برابر بیشتر از مشترکان دیگر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.