استاندار گلستان:

هدف از افتتاح ها هفته دولت ارتقا رفاه عمومی است

استاندار گلستان گفت:میزان افتتاح ها و کلنگ زنی‌ها در سال جاری بیش از دو برابر سال ۹۸ بوده است و تمام تلاش مجموعه دولت از افتتاح ها و کلنگ زنی‌ها ارتقاء رفاه عمومی جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حق شناس استاندار گلستان در آیین متمرکز افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۶  طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان علی آبادکتول با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان و با حضور  ، نوروزی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: میزان افتتاح ها  و کلنگ زنی‌ها در سال جاری بیش از دو برابر سال ۹۸ بوده است و تمام تلاش مجموعه دولت از افتتاح ها  و کلنگ زنی‌ها ارتقاء رفاه عمومی جامعه است.
 
او ادامه داد: خرید تضمینی گندم در سال جاری ۳۰۰ تن بیش از از سال گذشته بوده و در عین حال با رشد قیمت از  هزار و ۷۰۰ به ۲ هزار و ۷۰۰ رسیده است و همچنین در مدت زمان بسیار کوتاهی پول کشاورزان پرداخت شد.
 
 حق شناس ظرفیت گردشگری را برای تمام استان علی الخصوص شهرستان علی آباد کتول منحصر به فرد دانست.
 
بیشتر بخوانید
 
 
او  همچنین افزود:گلستان استانی است که با کمتر از دو ساعت رانندگی میتوان آب و هوای خشک و بیابانی سپس آب و هوای معتدل و پس از آن آب و هوای کوهستانی و برف را مشاهده کرد و باید از چنین ظرفیتی با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی در راستای توسعه گردشگری بهره برد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: طرح عمرانی ، طرح تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.