افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۴ طرح عمرانی در لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت: به مناسبت هفته دولت، در لارستان تعداد ۷۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلیل حسنی ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به اینکه تابستان امسال ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال اجرایی یا در دستور افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت، گفت: از این تعداد ۷۴ پروژه، ویژه هفته دولت کلنگ‌زنی یا افتتاح خواهد شد که اعتبار این تعداد پروژه ۸۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او، سهم دولت از کل اعتبار ۷۸ طرح یاد شده را حدود ۳۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سهم نیکوکاران لارستانی در این تامین اعتبارات این پروژه‌ها ۲۰۰ میلیارد و سهم بخش خصوصی ۵۸ میلیارد ریال بوده و بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال آن نیز از محل تسهیلات دولتی در نظر گرفته شده است.

حسنی با بیان اینکه چهار طرح زیربنایی در حوزه گاز و راه، با حضور استاندار فارس اخیرا کلنگ‌زنی یا افتتاح شده است، گفت: این ۴ طرح شامل گازرسانی به شهر و ۱۳ روستای بخش بیرم با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار، آغاز عملیات اجرایی ۲۴ کیلومتر از باند دوم محور لارستان -جهرم با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات گازرسانی به بخش بنارویه و روستا‌های آن با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و عملیات گازرسانی به بخش جویم و روستا‌های آن با ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به گسترده بودن طرح‌های پیش‌بینی شده برای افتتاح یا کلنگ زنی به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های حوزه پزشکی و درمانی و توسعه و بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی، حمل و نقلی، فضای سبز و ... افزایش ظرفیت پست برق بلغان، افزایش قدرت مانور شبکه‌های برق شماری از روستاها، بهسازی مسکن روستایی و ... را جزو مهمترین طرح‌های مد نظر برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار