نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

حوزه بهداشت قزوین نیازمند حمایت بیشتر مسئولان

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حوزه بهداشت و درمان استان نیازمند حمایت بیشتر مسئولان کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار معاون امور حقوقی، حوزه بهداشت قزوین نیازمند حمایت بیشتر مسئولان مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و تقویت زیرساخت‌های درمانی، استان قزوین نیازمند حمایت جدی‌تر مسئولان کشور است تا شاهد جهش در این حوزه در این استان باشیم.

امام جمعه قزوین در ادامه روز پزشک را تبریک گفت و تأکید کرد: رعایت کامل اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی را وظیفه دینی و به خطر انداختن سلامت خود و جامعه را حرام می‌دانیم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه وظیفه دارند دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را با جدیت اجرایی کنند.

وی افزود: با نظر ستاد استانی مقابله با کرونا، نماز جمعه مجددا تعطیل شد و در تمام مراحل با ریاست دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ بوده‌ایم و از این پس نیز همین گونه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: آن چیزی که جامعه ما را با جوامع دیگر متفاوت کرده این است که نگاه‌های ایمانی، دینی و الهی در تمام بخش‌های زندگی ما نقش مثبتی ایفا می‌کنند و در موضوع بیماری کرونا نیز اعتقاد داریم خدای متعال کمک می‌کند.

وی گفت: جامعه روحانیت هم در آگاهی بخشی، بسیج مردم، روحیه دادن و حضور در صحنه با جدیت پای کار بوده و در قزوین حضور این عزیزان در صحنه مقابله با کرونا، بسیار مؤثر بوده است.

نماینده، ولی فقیه در استان با تبریک هفته دولت هم گفت: شهید رجایی برخاسته از این خطه بودند و مشی وی در مسئولیت، امروز نیز گره‌گشا خواهد بود و الگوی بسیار ارزشمندی برای همه مسئولان است

مردم با رعایت کامل دستورالعمل‌ها از سلامت خود صیانت کنند

معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت هم در این دیدار از مردم خواست تا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامت خود صیانت و در این مسیر کادر پزشکی و درمانی را حمایت کنند تا شاهد کاهش ورودی‌های بیماران به بیمارستان‌ها باشیم و در نهایت دچار محدودیت‌های تخت بیمارستانی نشویم.

طاهر موهبتی افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث کرونا بی نظیر است، ایشان تأکید کردند عدول از مصوبات ستاد ملی کرونا را صحیح نمی‌دانم و در محرم نیز تابع مصوبات ستاد ملی کرونا می‌دانم و این موضوع در پیشگیری‌ها بسیار مؤثر بوده و خواهد بود.

وی افزود: در سفر به استان قزوین در نظر داریم از همکاران عزیزمان که در این ۶ ماهه زحمات بسیار زیادی را متقبل شده‌اند و فداکاری‌های بسیاری کرده اند، قدردانی کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار