یک قدم مانده به صعود تیم استقلال ملاثانی در لیگ فوتبال کشور

تیم استقلال ملاثانی در هفته پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور به رقابت می‌پردازد تا روال صعود خود را طی کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، تیم استقلال ملاثانی به دلیل گل کمتر در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد و این نماینده خوزستان در هفته پایانی رقابت‌ها باید به مصاف میلادمهر تهران برود و نتیجه این بازی برای استقلالی‌ها بسیار مهم است.

تیم فولاد نوین اهواز دیگر نماینده خوزستان در این فصل، یکی از مدعیان صعود به لیگ یک است که با توجه به جذب نشدن بازیکنان پرهزینه، کمتر کسی پیش‌بینی می‌کند، بتوانند در رقابت با تیم‌هایی که هزینه زیادی در زمینه جذب بازیکن کرده‌اند، نتایج خوبی کسب کند همچنین خط هجومی فولاد نوین نقطه قوت این تیم به شمار می‌رود و از آنجا که شاگردان حسن هوری در هفته پایانی میزبان تیم خیبر خرم آباد هستند تنها در صورت برد این تیم شانس صعود به لیگ بالاتر را دارند.  

دیدار نمایندگان خوزستان در هفته پایانی گروه الف روز یکشنبه ۲ شهریور ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه تختی اهواز بین استقلال ملاثانی و میلادمهر تهران و  در همان ساعت در ورزشگاه اختصاصی فولاد میان فولادنوین و خیبر خرم آباد به مصاف هم می‌روند.

۵ تیم مدعی عبارتند از استقلال ملاثانی، خیبر خرم آباد، شهرداری آستارا، شهید قندی یزد و فولادنوین اهواز هم برای صعود به لیگ دسته اول دوش به دوش هم به رقابت می‌پردازند که براساس آیین‌نامه مسابقات لیگ دسته دوم، تیم‌های اول هر گروه مستقیم به لیگ یک صعود می‌کنند و تیم‌های دوم هر گروه نیز به مرحله پلی‌آف خواهند رفت و برنده این بازی راهی لیگ یک خواهد شد.

تیم‌های کارون اروند خرمشهر، شهرداری ماهشهر، ملی حفاری و نفت امیدیه ۴ نماینده دیگر خوزستان در این جدال بودند که تیم کارون خرمشهر به لیگ دسته ۳ سقوط کرد و تیم‌های شهرداری ماهشهر، نفت امیدیه و ملی حفاری به ترتیب در مکان‌های چهارم، ششم و دهم جدول رده بندی گروه ب مسابقات قرار گرفتند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.