رویت یوفوی درخشان در آسمان استرالیا!

رویت یک یوفوی درخشان در آسمان یکی از مناطق استرالیا خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان « شیء پرنده ناشناس »، شاید کمتر کسی در جهان پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


اما یکی از کشور‌هایی که تاکنون اشیاء پرنده زیادی در اسمان آن دیده شده استرالیا است. به تازگی نیز ویدئویی منتشر شده است یکی از این اشیاء درخشان را در آسمان این کشور نشان می‌دهد. یک شهروند استرالیایی به محض دیدن این شی پرنده ناشناس درخشان با تلفن همراه خود تصاویری از آن را تهیه کرد. در ویدئویی که این شهروند تهیه کرده این شی درخشان بر فراز یک منطقه جنگلی پرواز می‌کند. این اتفاق در تاریخ ۱۹ آگوست و در منطقه‌ای از شهر سیدنی رخ داد. بنا به گفته شاهدان عینی چند شی پرنده درخشان در آسمان در حال حرکت بودند.

دکتر «براد تاکر»، کارشناس فضایی با رد فرازمینی بودن این اشیاء پرنده در این باره به دیلی تلگراف گفت: «ماهواره‌ها را می‌توان در اوایل روز یا پس از غروب خورشید از روی زمین دید. آن‌ها هر چه قدر به زمین نزدیکتر باشند درخشان‌تر به نظر می‌رسند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار