پرداخت وام کم بهره به مربیان آسیب دیده از کرونا

مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: وام کم بهره به ۲۵۶ نفر از مربیان آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت:   به ۲۵۶ نفر از مربیان آسیب دیده از کرونا وام های با بهره دو درصد اهدا شد.

او افزود: پارسال و امسال تعداد ۹۹ شغل در حوزه ورزش و باشگاه داری به وجود آمد.

شریعتی از برگزاری  ۱۷ مجمع انتخاباتی هیئت های ورزشی تا پایان امسال خبر داد و گفت: هفته آینده انتخابات هیئت انجمن های ورزشی و تنیس استان با حضور رییس فدراسیون برگزار می شود.

او با اشاره به عملکرد خوب هیئت ورزش های همگانی، گفت: براساس شاخص‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی و وزارت ورزش و جوانان، ورزش همگانی استان یزد موفق به کسب مقام دوم در کل کشور شد.

شریعتی اظهار داشت: پارسال چهار میزبانی بین المللی  ورزش‌های مختلف به میزبانی استان یزد برگزار شد.

او گفت: در سال گذشته ۲۱ مربی به اردو تیم‌های ملی دعوت شدند و همچنین ۱۷۴ داور در لیگ‌های مختلف کشور حضور داشتند.

شریعتی افزود: ۲۷۹ نفر از ورزشکاران استان در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های مختلف ورزشی به اردو‌های تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۱۹ نفر عضو تیم‌های ملی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به به ورزش بانوان،گفت: ۷۱ باشگاه اختصاصی ورزش بانوان در استان ایجاد شده است و ۲۰۰ باشگاه مشترکا بین بانوان و آقایان فعالیت دارند.

شریعتی با بیان افزایش ۳۰ درصدی گرایش بانوان به ورزش، افزود: پارسال ۳۰۰ ورزشکار زن به مسابقات لیگ، قهرمانی کشور و مسابقات مختلف اعزام شدند.

او گفت: پارسال۴۴ پروژه ورزشی در سطح استان افتتاح شد که شاخص‌ترین آنها  سالن و زمین چمن مصنوعی نصر آباد است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار