نقش زنان و دختران قافله‌ کربلا در گسترش پیام عاشورا در بیان رهبر انقلاب

پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر انقلاب، مجموعه‌ای از بیانات ایشان را در قالب تصویر نوشته‌ای و با عنوان «فرستادگان حسین علیه‌السلام» منتشر کرد.

نقش زنان و دختران قافله‌ کربلا در گسترش پیام عاشورا در بیان رهبر انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «فرستادگان حسین (ع)» نام مجموعه‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب است که درباره‌ نقش زنان و دختران قافله‌ کربلا در گسترش پیام عاشورا نوشته و در پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری منتشر شده است. برخی از این بیانات برای اولین بار است که در فضای مجازی منتشر می‌شود.

حضرت آیت‌ الله‌ خامنه‌ای در مجموعه فرستادگان حسین (ع) بیان کردند: "حضرت امام حسین (ع) دو سه نفر مأمور کارکشته‌ مبرز قوی دست که تالی تلو خودش بودند، به‌ سوی تاریخ فرستاد.

این چند مأمور، یکى خواهرش زینب کبری(س) است، هم على بن الحسین (ص) امام سجاد (ع) است، هم خواهر دیگرش ام کلثوم است، هم سکینه است، هم فاطمه‌ بنت الحسین است.

از خاندان پیغمبر چندین نفر به صورت ظاهر، اسیرانی در دست دشمنان و در باطن، مأمورانی از جانب آن مرکز الهام و وحی خداوندی به کوفه و شام و مدینه اعزام شدند؛ و در همان چند روز اسارت و بعد از اسارت و تا آخر عمرشان، قطری از اقطار را هرکدام احیاء کردند، زنده کردند و از این عملی که امام حسین(ع) انجام داد بهره برداری شد؛ آن‌ها علتش را گفتند.۱۳۵۲/۱۱/۱۳"

نقش زنان و دختران قافله‌ کربلا در گسترش پیام عاشورا در بیان رهبر انقلاب


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار