پرونده پرحاشیه‌ترین کنکور قرن بسته شد

رقابت آخرین گروه داوطلبان کنکور سراسری ظهر امروز به پایان رسید و پرونده پر حاشیه‌ترین کنکور قرن بسته شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ بعد از حاشیه‌های فراوان برای برگزاری یا عدم برگزاری آن، صبح روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد با رقابت داوطلبان هنر کلید خورد.  

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به خطر نیفتادن سلامت داوطلبان یکی از نگرانی‌های والدین، داوطلبان و مسئولان بود.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرار دادن پک بهداشتی در اختیار تمام داوطلبان، رعایت فاصله یک متر و ۸۰ سانتی متر بین هر صندلی از ۴ طرف، حذف اثر انگشت، حذف بازرسی بدنی دستی و انجام آن به وسیله راکت، برگزار شدن کنکور در نوبت صبح به منظور در اختیار داشتن زمان مناسب برای ضدعفونی کردن حوزه‌ها از جمله اقداماتی بود که برای رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.  

او بیان کرد: سازمان سنجش به منظور نظر سنجی، بعد از آزمون یک پیامک را شامل سه سوال برای داوطلبان هر گروه آزمایشی درباره رعایت فاصله استاندارد میان صندلی‌ها و رعایت الزامات بهداشتی توسط داوطلبان و عوامل اجرایی در حوزه‌ها ارسال کرد.

زرین آمیزی یادآوری کرد: کنکور هنر روز چهارشنبه، ۲۹ مرداد با ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب شامل ۸۰ هزار و ۸۵۶ داوطلب زن و ۳۲ هزار و ۸۷۶ داوطلب مرد برگزار شد. در این کنکور میزان رضایت داوطلبان از رعایت اصول بهداشتی در حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری ۸۹/۷۹ درصد، رعایت فاصله استاندارد صندلی‌ها ۸۴/۲۰ درصد و رعایت الزامات بهداشتی از سوی عوامل اجرایی ۹۱/۷۸ درصد اعلام شده است.

سخنگوی سازمان سنجش اضافه کرد: کنکور گروه های علوم ریاضی و فنی روز پنج شنبه، ۳۰ مرداد برگزار شد. از تعداد ۱۵۵ هزار و ۲۵۰ داوطلب، تعداد ۱۳۵ هزار و ۸۶۱ نفر کارت ورود به جلسه را دریافت کرده بودند. همچنین در کنکور گروه علوم انسانی که در این بازه زمانی برگزار شد، تعداد ۳۵۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده که ۳۱۰ هزار و ۹۵۹ نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده بودند.

پر حاشیه ترین کنکور قرن به ایستگاه پایانی رسید

به گفته این مقام مسئول، میزان رضایتمندی داوطلبان این دو گروه از سوال نخست ۹۲/۳ درصد، از فاصله صندلی‌ها ۹۰ درصد بوده است و رعایت فاصله اجتماعی عوامل اجرایی هم رضایت ۹۴/۴ درصدی داوطلبان را به دنبال داشت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: کنکور گروه تجربی جمعه، ۳۱ مرداد با شرکت ۵۹۴ هزار و ۲۵۹ داوطلب شامل ۳۷۷ هزار و ۲۴ نفر زن و ۲۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر مرد برگزار شد. از جمع کل داوطلبان این گروه ۵۱۵ هزار داوطلب یا به عبارتی ۸۷ درصد داوطلبان این گروه کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.  ۷۹ هزار و ۲۵۹ داوطلب گروه تجربی اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نکرده اند.

زرین آمیزی گفت: در نظرسنجی انجام گرفته از داوطلبان رشته تجربی در سوال اول میزان رضایت مندی داوطلبان ۹۶/۸۹ درصد، در سوال دوم ۹۵/۸۳ درصد و در سوال سوم ۹۷/۷۸ درصد بوده است.

او تصریح کرد: امروز (شنبه، اول شهریور) آخرین نوبت کنکور سراسری دانشگاه‌ها با رقابت داوطلبان در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با ۱۷۴ هزار و ۴۱۲ داوطلب شامل ۱۱۲ هزار و ۱۷۹ شرکت کننده زن و ۲۱۷ هزار و ۲۳۵  داوطلب مرد در سراسر کشور به پایان رسید.

زرین آمیزی اضافه کرد: دفترچه سوال هر گروه آزمایشی بعد از اتمام فرآیند برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، همچنین کلید سوال‌ها روز دوشنبه، ۳ شهریور منتشر می‌شود.  

گفتنی است، نتایج اولیه کنکور هفته اول مهر و نتایج نهایی آن در هفته اول آبان اعلام خواهد شد. ثبت نام دانشگاه‌ها با توجه به شیوع کرونا امسال به صورت مجازی انجام خواهد شد و دانشجویان جدید الورود دو تا سه هفته در دانشگاه‌ها به صورت حضوری آموزش می‌بینند تا با محیط دانشگاه آشنا شوند. سال تحصیلی جدید برای دانشجویان سال‌های قبل از نیمه شهریور و به صورت مجازی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
یه راه بهتر پیدا کنید برای گزینش دانش آموزان
کنکور چیه ! تمامش استرس و اضطراب عمر بچه ها تباه میشه ، آخرش هم سهمیه ها میرن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
دخترمن سرجلسه امتحان تجربی،بعدازدیدن سوالات زیست وریاضی دچارفشارعصبی شده و ازحال رفته بود.فقط از خدا میخوام که یک روزی فرزندان این طراحان سوال دچار چنین شرایطی بشن.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
بچه اگه درس خون باشه اصلا امتحان نه ترس داره نه استرس
بچه درس نمیخونه به طراح سوال چه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
پس کنکورفنی حرفه ای هاچی میشه؟؟؟ماادم نیستیم. واقعابی درک وفهم هستین.اگه پرونده بسته سده ماباشرط معدل وارددانشگاه هابشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
بچه من تا ۱۴ تیر آمادگی کامل داشت ، دانش آموز نخبه بود بعد از اعلان تعویق ریخت بهم امیدوار شد به از تعویق دوم خودش رو آماده کنه از نظر روحی ولی بلافاصله اعلام شد به تعویق نمی افته ، داغون شد و نتونست امتحان بده ، شرایط روحی بسیار بد و افکار خطرناکی داره ، خدا خیر نده به شما مسئولین که با روح و روان بچه ها و خانواده ها بازی کردید ، شرایط ۱۴تیر با۳۱مرداد چه فرقی کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
میگم تا کی به دروغ میگید هیئت علمی ها سهمیه دارند یه انتقالی داشتن به شهری که والدینشون تدریس میکنند که در ترم های بعد واسه بقیه هم مقدور بود که اونم به لطف شما حذف شد بعد ما بدبختا قبول میشیم هم میگن سهمیه عزیزان دل هر سال نفرات اول کنکور اکثرا فرزندان هییت علمین چون تو خونه همه سرشون تو کتابه نه ماهواره
Iran (Islamic Republic of)
Neda
۱۴:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
شماهاهمونایی نیستین ک میگفتین توروخدابرگزاربشه ماخیلیییی درس خوندیم
Germany
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
پس تکلیف کنکور هنر که تقلب شده بود چی میشه ؟ اونایی که گوشی برده بودن چطور میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۰۸:۵۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
مال فرزندان جانبازه چرا حالا باید یه فرزند جانباز بی سواد با سهمیه جانبازی پدرش بهترین رتبه را بگیره و یه بچه زرنگ حقش ضایع بشه تو را خدا ول کنید یه روزی یه جنگ شد تا کی باید تاوان بدیم تا که هرچی هست مال بچه ها و جانبازان باشه تا کی ی ی ی ی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
داداش اگه امثال این غیور مردان نبودن شما هنوز نطفه مونده بودی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای بچه زرنگ، اگر اینها در آن زمان از جان مایه نمی گذاشتن شما الآن باید سماق میک میزدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
این که پدرش جانبازه که افخار و هنر بچه نیست.. بچه هه ی بدبخت چه گناهی داره که باباش جانباز نبوده و دارن حقشو می خورن؟ مگه بچه های جانباز ها همشون گل و بلبل عین پدر هاشون می شن؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۴۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
نه سلامی دارم ن خسته نباشیدی برای شماها.شماهایی که واقعا خودتون رو شرمنده تمام کنکوریها و خانواده هاشون کردید،از خدا میخوام حق تک تک ماهارو از شما بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
ما که پک بهداشتی چیزی دریافت نکردیم و ما رو تفتیش کردن و غیره
Singapore
ناشناس
۰۵:۵۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
دانش اموز ریاضی با معدل ۱۹.۵ نمیتونه به سوالات پاسخ بده انوقت ۱۹ گروه با سهمیه وارد دانشگاه میشن بدون پاسخ به سوالات. خصوصا فرزندان هیت های علمی.
Singapore
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
امسال با وجود کرونا و تعطیلی مدارس که معلمان و دانش اموزان نتوانستن انطور که باید و شایسته به دروس برسن ، اقایان سوالهای سخت طرح کردن که ان ۱۹ گروهی که سهمیه دارن همگی با هم به دانشگاها راه پیدا کنند. انهای که از خودشون مایع گذاشتن و زحمت کشیدن به هیچ جایی نمیرسن.
Singapore
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
امسال با وجود کرونا و تعطیلی مدارس که معلمان و دانش اموزان نتوانستن انطور که باید و شایسته به دروس برسن
Singapore
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
رز
۰۲:۳۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا این کنکور صدساله آدمو پیر می‌کنه ای کاش حذفش کنن واقعا خدا طراح سوالاتو نگذره اروپا هم انقدر سخت نمیگره برای ورود به دانشگاه اونقدر جوانانو نوجوانان ما ناامید شدن سر این کنکور خوندن قبول نشدن درسو گذاشتن کنار یا خودکشی کردند یا افسردگی گرفتن اونایی که طراح سوالند به زودی در دادگاه الهی جواب خواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۰۲:۰۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
کنکور تجربی بی انصافی محض بود خدا خیر نده طراح ادبیات و ...
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۰۱:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام من کنکوری نظام قدیمم تو شهرستان ما با این که وضعیت قرمز بود کنکور مثله سال قبل برگزار شد تنها فرقش این بود که یه ماسک از خونه زده بودیم اثر انگشت گرفتن. تازه بهمون بیسکویت هر ساله هم ندادن حالا چه برسه به پک بهداشتی. همه جا پر خاک بود چه برسه به ضد عفونی. در کل شرایط برگزاری خوب نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعاً سوالات علوم تجربی سخت بود متاسفم هرکس رو که طراح بوده
Iran (Islamic Republic of)
کنکور اهواز
۰۱:۰۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام
کنکور انسانی ساعت ۸ و نیم شروع شد
و فاصله ک قراره یک متر و ۸۰ باشه واقعا اصلا اونجا ندیدیم
و گفتن ک باید تو فضای باز برگزار بشه و ۱۰ نفر زیر یه سقف بنبست نباید باشن
ک بیشتر از ۲۰ نفر هر کلاسی ازمون دادیم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
مال ماهم هشت و نیم بود بخاطر همین دو تا عمومی رو اصلا جواب ندادم هیچی از نارحتی خراب کردن اون دو تا بقیه ی اختصاصی هارم گند زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
باعث مرگ خیلی دانش اموزان شدید با این سوال هابچه های خودتون که بدونه کنکور دکتر ومهندس میشن بالاخره خدایی هم هست بچه های این بیچاره وفقیر با این کنکور داغون شدن پول دارش که صندلی بهشتی می خره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
بی وجدانها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
کدوم پک بهداشتی؟تو شوشتر که اصلا از این چیزا خبری نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
کنکور چه معنی دارد وقتی امید نباشد جوانی درس بخواند و بعد از آن سرگردان و جویای کار
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
این همه درس میخونی تلاش میکنی بعد میری میبینی کار کجاست کار کو کاری نیست
واقعا مثلا میشه یک نفر با لیسانس علوم تجربی بره دست فروشی
یا بی کار
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۰۰:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
اره واقعن .امسال افتضاح بود اون برگزاریش .اون از زمانش.اینم ازسوالاش.اصلن کسی بفکرماها نیس
Iran (Islamic Republic of)
کنکوری
۰۰:۰۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
اصلا رضایت نداریم بیشتر افراد ماسک نداشتن با اون سوالات کدوم پد بهداشتی کدوم فاصله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
خدا خیر تون نده این چه سوالایی بود ک داده بودین چرا انقد با احساسات بچه ها بازی میکنین ترو خدا حداقل مال سال بعد رو ی ذره اسون بدید التماس میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۱۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
شما که می خواهین قبول بشید ، لقمه اندازه دهنتون بردارید .
من خودم پارسال کنکور فنی و حرفه با اولین آزمون قبول شدم .
Iran (Islamic Republic of)
پدر دانش آموز
۲۳:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
واقعا"جواب خدا را چی میخواهید بدهید. اون از سهمیه های نا بحق. اون هم از طراحی سوالاتتون که دکترای هر درسی هم میومدن سر جلسه نمیتونستن جواب بدن. سوالات زیست شناسی را به هر استادی داخل و خارج از کشور بدهید بررسی کند. حداقل 10 سوال غلط و بیرون از کتاب و مبهم داره. بقیه هم در سطح دکترای زیست هم بالاتره. بیایید یک بار هم که شده سوالات را بدید یکی از دکترای زیست شناسی تحلیل کنه. با سرنوشت بچه های مردم بازی کردید مطمن باشید و ایمان دارم خداوند با سرنوشتتان بازی خواهد کرد. اشک فرزندمان را در آوردید ایمان و اعتقاد دارم خداوند اشک فرزندتان را در خواهد آورد. واگذار همگی با خدا....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
این سهمیه های نابه حق سالهاست که هست و سالهاست که حق خیلی ها با این سهمیه ها خورده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
واگذارشون به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق اگه گوش شنوایی هست
۲۳:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
یکی از بی منطق ترین و ناجوانمندانه ترین طراحی های سوالات کنکور سالهای اخیر رو امروز در کنکور تجربی دیدم..!!!! برای اثبات حرفم میشه تو همین زمان همین سوالها رو داد به چند تا معلم و بهشون گفت حلش کنن اگه تونستن من دیگه انتقادی از سنجش ندارم..!؟ طولانی ترین صورت سوالها! .طولانی ترین گزینه ها !سوالات پرت و گنگ و چند پهلو و پر ابهام و... که فقط تو یک روز کامل قابل حل بودن نه تو 4 ساعت؟!!!! اگه از دستم برمیومد از دست سازمان سنجش و طراحان سوال امسال به دیوان عدالت اداری شکایت میکردم،، اونا بچه های کنکوری رو با کامپیوتر اشتباه گرفتن و توقع دارن سولات گنگ و گزینه های طولانیشونو در عرض یک دقیقه جواب داد....!!
United States of America
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
واقعا خیلی بی انصافی بوده. سوالاش خیلی سخت بود‌.
سوالات که با جواب لو رفت. ساعت ۸ ونیم کنکور شروع شد. این چه برنامه ریزی مزخرف بود که همش تقلب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
تو هم که از خارج نظر دادی . چرا دروغ می گی .
تفرقه ننداز .
دروغ نگو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
لو دادن رو نمی دونم ولی تو حوزه ما در استان خراسان شمالی هم ساعت 8 و نیم شروع کردن که من به شخصه خیلی تعجب کردم از این کار ..هم بچه هارو کلافه کرد وهم اینکه چرا از قبل نگفتن دیر برگزار میشه.. شک برانگیز بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
بعضیها خارج هستن و ندانسته حرف میزنن
Iran (Islamic Republic of)
س
۲۲:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
شما با این سوال طرح کردنتو ن باعث شدین یک نفر بچه ممتاز خود کشی کنه واقعا ازتون نگذره
United States of America
علیرضا نیکرو
۲۲:۳۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
کنکور لیسانس و کنکور دکترا تا سال ۱۴۰۵ در ایران باید حذف گردد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۱۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
چرا؟
تا یمشت خنگ تحویل جامعه بشه
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
به من در حوزه امتحانی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران بسته پذیزایی و بهداشتی نرسید. گفتند تمام شده!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۱۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا دروغ می گی . تو که از ایران پیام ندادی . پرچم کشوری که تو ساکن هستی کنار اسمت هست ، دروغ نگو .
دروغ گو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
الهی که خیر نبینه طراح سوالها با این سوال‌ها که با احساسات جوانان مردم بازی می‌کنند امیدوارم داخل زندگیتون خیر نبینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
امیدوارم برای همیشه بسته بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
برای شماها پرونده کنکور بسته شد برای ما خانواده ها که عزیزانمان را فرستادیم و کنکور دادن و تازه بعد از کنکور اضطراب اعضای خانواده شروع شده هنوز کنکور تمام نشده و تلاطم و تنش در خانواده هامون که خانواده خیلی آرامی هم بودیم آغاز شده
Germany
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
خدا خیرتون نده با این طراحی سوالاتون
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۱۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
تو از خارج نظر دادی ، دروغ نگو .
فکر کردی بچه زرنگ خارجی .
Iran (Islamic Republic of)
محمد قادر
۲۲:۳۸ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
محمد صالح جان ،پسر گلم اونایی که کنار اسمشون پرچم یه کشور دیگست بخاطر اینه که فیلتر شکن استفاده میکنن یاد گرفتی عمویی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
پرونده شما هم پیش خدا بسته شد...
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
کنکور انسانی ساعت ۸ و نیم صبح تو حوزه های ورامین با جواب هاش لو رفته بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۱۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
تو از آمریکا نظر دادی ، دروغ نگو .
این سایت از هر کشوری که نظر بدی پرچم رو کنار اسمت میزنه .
فکر کردی که بچه زرنگ خارجی !!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
محمدصالح اینا قندشکن دارن بابا .. این قدر سخت نگیر .
Iran (Islamic Republic of)
امیر فوتبالی
۰۹:۵۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
به قطع تو از آمریکا پیام دادی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
کنکور که نبود اجل جون عزیزانمان بود واگذار شون کردیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
این رضایت از ازمون رو از کجا سنجش میاره؟ خودش از خودش راضیه؟
واقعا فکر میکنه خوب برگزار کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری
۱۷:۵۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سخت ترین کنکور قرن !
وحشتناک بود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام.
امروز نظر عالی.
کنکور تنها به زور می‌گوید این سؤالات از کتاب تألیف کتب درسی نیست. اما دین اسلام می‌گوید دانشگاه ها افزایش یابد و آموزش همگانی و رايگان بشود.
اگر ما اسلامی باشیم کشور در 5 سال مدرن میشود.
کنکور در واقعیت اسلامی یک پروسه ناجوانمردانه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
بااین اوضاع چه طور میخواهید مدارس راباز کنید
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۷:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
میزان رضایت بالا 90 درصد بوده چرا برعکس میگید کنکور تجربی سخت ترین سوال هارو داشت همه خون گریه کردیم
Iran (Islamic Republic of)
حیات الغیبی
۱۶:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
خواهش میکنم صدای نظام قدیم ها رو به گوش مسئولین برسونید، در حقشون ظلم شده قابل مقایسه با نظام جدید ها نیستند، کنکورشون خیلی سخت تره، یک درصدی یا امتیازی براشون در نظر بگیرید، خواهش میکنم خواهش میکنم صدای نظام قدیم ها برسونید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
آخه چرا کنکور ۹۹ سوالاتش سخت تر از پارسال بود!؟!؟ ما گفتیم به خاطر کرونا مراعات حال مارو می کنن. یا حداقل در حد کنکور ۹۸ میگیرن. آخه این چه وضعشه. این صحبت یک بچه درس نخون نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
آخر شهريور بسته ميشه نه الان
Iran (Islamic Republic of)
صدای حق،انصاف(ع)
۱۶:۲۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
با کمال احترام و خسته نباسید خدمت مسؤلین برگذاری آزمون ،باید این مهم را از رسانه ها (بخصوص رسانه پاشگاه خبرنگاران جوان)درخواست کنم که پیگیر دلایل و استدلال های مسؤلین ذی ربط برگذاری آزمون مبنی بر افزایش ناگهانی سطح سوالات نسبت به سال گذشته و حتی نسبت به سالیان گذشته باشند. و همچنین درخواستی دارم که امید وارم باشگاه خبرنگاران جوان آن را به مسؤلان برساند و پیگیر آن باشد:درست است که با مشکل همه گیری به نام کرونا روبه رو هستیم و برنامه های دانشگاه ها و مدارس را تحت شعاع قرار داده و همه ساله نتایج را با اختلاف چند ماه اعلام میکردند ولی از مسؤلین خواهانم که در این مقطع مارا درک کرده و صدای مارا بشنوند و آن همه بی برنامگی های قبل از کنکور را جبران کرده و حداقل برای چند هفته هم که شده در اعلام نتایج تعجیل بفرمایند و آینده ی عزیزانی را که در آینده سازنده ی کشور هستند را سریع تر مشخص فرمایند .با عرض احترام و خسته نباشید و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام پاک محرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
خدا رو شکر ولی کنکور تجربی سخت بودا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
کار این کنکور فقط این بود آی بچه های درسخون و با استعداد شما همه تون خنگید برید به درک
چرا این مملکت ما اینجوری شده خدا چه گناهی به درگاهت کردیم
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
بعله.به کوری چشم مخالفان برگزاری کنکور.برگزار شدوتمام شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خبرگزاری ایرنا زده اعلام نتایج اولیه دکتری تا فردا. میشه از سازمان سنجش بپرسین این خبر صحت داره یا نه؟ چون تو سایت سنجش که خبری نیست. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مادر یک داوطلب
۱۵:۰۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
دخترمن گفت که روز جمعه فاصله گذاری یک وهشتاد سانتی مترنبود وفاصله ی صندلیها کمتربود،چون یک دانشکده ی کوچک بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
به قیمت کرونا گرفتن هزاران نفر به قیمت افسردگی گرفتن هزاران نفر به قیمت خودکشی یک جوان و همچنان هزاران نورچشمی هستند برای فاتحه فرستادن و بدون هیچ سختی به دانشگاه رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
به قیمت کرونا گرفتن هزاران نفر به قیمت افسردگی گرفتن هزاران نفر به قیمت خودکشی یک جوان و همچنان هزاران نورچشمی هستند برای فاتحه فرستادن و بدون هیچ سختی به دانشگاه رفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
برای دختر من که پیامک نیومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
تعویق کنکور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
چرا پیامک نظر سنجی ادعایی این سازمان به اصطلاح سنجش برای بنده نیامد؟؟؟!!!
چرا یکطرفه بدون مشخص کردن افراد نظر سنجی شده و تعداد افرادی که پیامک داده شده مشخص نشده اند!!!
سازمان سنجش ظاهرا برای توجیح کار اشتباه خود ینی برگزاری ازمون...متوسل به دروغگویی بزرگی شده هست...
ما خواستار روشن گری این گونه نظرسنجی های یکطرفه هستیم...
از باشگاه خبرنگاران جوان خواستار واضح کردن اینگونه نظرسنجی ها هستیم...رویه غلطی که این سازمان متاسفانه شروع کرده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
پیگیری کنکور نظام قدیم برای 1400به کجا رسید؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
اینقدر موفقیت تو زندگی رو به کنکور گره زدید کار اخرش به داوطلب خودکشی کرد
Germany
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
اینقدر موفقیت تو زندگی رو به کنکور گره زدید کار اخرش به داوطلب خودکشی کرد
Netherlands
مملی
۱۴:۱۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
پک بهداشتی تو شهر ما به احدی داده نشد
همش دروغ

متاسفم واقعن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
قبل کنکور میفروختن حاجی، کجای کارید، البته قطعا میدونید اما بخاطر امنیت کشور و امکان تظاهراتای سنگین چیزی نمیگید، ولی بدونید داره کمپینهای سنگینی آماده میشه از الان برای کنکور بعدی که بعد انتخاباته ریسات جمهوری و بترکونن، واقعا اطلاعات ضعیف عمل کرد و به کنکور به دید یه چیز ساده نگاه کردن، اخرشم باعث جونشون میشه، قبل از اتفاق بد، جلوشو بگیرن، خیلی مسخرس که نیتونن کاری کنن و اما مهم نیست براشون
آخرین اخبار