امروز؛ پایان مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی

براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ساعت ۲۴ امروز، جمعه ۳۱ مرداد مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام قبلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ثبت سفارش کتاب های درسی امروز جمعه ۳۱ مرداد به پایان می‌رسد و این مهلت در نظر گرفته شده با احتساب مهلت تمدید مجدد بوده است.

براساس اظهارات اسداله مرتضایی معاون پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی تا هفته گذشته همچنان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش آموز ثبت نام کتاب درسی خود را انجام نداده بودند و این در حالی است که از ۲۵ مرداد توزیع کتاب برای برخی مقاطع تحصیلی انجام شده است.

روند توزیع کتاب‌های درسی از ۲۵ مرداد برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم آغاز شده است و برای سایر پایه‌ها و رشته‌ها از ۱۰ تا ۱۵ شهریور آغاز خواهد شد. مهلت اصلاح ثبت سفارش هم تا دوم شهریور خواهد بود و دانش آموزانی که تعییر رشته، تغییر مدرسه یا تکرار پایه داشتند حتما نسبت به اصلاح اطلاعات خود در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند؛ در غیر این صورت کتاب به آدرس اولیه ارسال خواهد شد و برای دانش آموزان مشکل‌ساز خواهد بود.

امسال برای جلوگیری از هر نوع اختلال در توزیع کتاب‌های درسی تحویل کتاب از طریق مدارس و با اعلام زما‌بندی از سوی مدرسه صورت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مدیر مدرسه
۱۸:۲۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
امتحانات شهریور از فردا شروع میشه و حداقل تا ده روز ادامه داره
چطور قبل از پایان امتحانات مشخص کنیم دانش آموزان مردود میشن که بخوایم اصلاح سفارش انجام بدیم