وزیر راه و شهرسازی:

احداث ۲۷ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در برنامه قرار دارد/کوهستانی بودن مهاباد اجرای طرح ملی مسکن را به تعویق انداخته

اسلامی گفت: در بسیاری از شهر‌ها به دلیل کوهستانی بودن مناطق با مشکل تامین زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن مواجه بودیم که با ایجاد شهرک‌های مسکونی و الحاق آن به شهر‌ها در حال حل این مشکل هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های راه‌سازی در شهرستان مهاباد اظهار داشت: ۲۷ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در دست احداث است که اجرای این پروژه در مناطق کوهستانی با مشکل تامین زمین مواجه بوده است.

او با اشاره اینکه ایجاد شهرک‌های مسکونی و الحاق آن به شهر‌ها یکی از راه‌هایی حل این مشکل است، اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات طرح اقدام ملی مسکن، تصرف اراضی توسط اشخاص است که تلاش کردیم با استفاده از ضابطه خاص و قوانین موجود شیوه‌نامه‌ای برای این امر تدوین و در اختیار مسکن و شهرسازی قرار دهیم.


بیشتر بخوانید


اسلامی افزود: بر اساس ثبت‌نام‌های انجام شده ۵٣٢ هزار واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در کشور شناسایی شده‌اند که ١١۶ هزار نفر از این تعداد ثبت‌نام کننده جزو جامعه کارگری بوده و ١١ هزار نفر آن‌ها را نیز بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.