۳ کشته و زخمی در حادثه رانندگی محور کرمان به زرند

فرمانده پلیس راه زرند ـ یزد گفت: بر اثر برخورد یک تانکر حمل سوخت با وانت پیکان و واژگونی تانکر در محور کرمان به زرند، یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سروان اثنی عشری، فرمانده پلیس راه زرند ـ یزد با بیان اینکه در حادثه رانندگی دیشب که در محور کرمان به زرند حوالی ریحانشهر رخ داد،  یک دستگاه تانکر حمل سوخت با یک دستگاه وانت پیکان برخورد کرد، گفت: در این حادثه، تانکر سوخت از جاده منحرف و واژگون شد و در نتیجه تنها راننده آن به طرز فجیعی در دم جان  باخت.

 او افزود: راننده و یک سرنشین وانت پیکان مجروح شدند که تحت مراقبت های درمانی قرار گرفتند.

سرهنگ سروان اثنی عشری علت حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده وانت پیکان به علت رعایت نکردن حق تقدم حین عبور اعلام کرد و از رانندگان خواست: هنگام رانندگی، مقررات راهنمایی را رعایت کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث دلخراش نباشیم.

او با اشاره به اینکه تاکنون بعد از گذشت چند ساعت از وقوع حادثه، متاسفانه هنوز نیرو‌های شرکت نفت در خصوص تخلیه سوخت باقیمانده این تانکر اقدام نکرده اند، بیان کرد: می طلبد در اینگونه حوادث، نیرو‌های امدادی شرکت نفت در کوتاه ترین زمان اقدام به تخلیه سوخت کنند تا شاهد آتش سوزی و دیگر حوادث احتمالی نباشیم.

فرمانده پلیس راه زرند ـ یزدبا اشاره به صنعتی شدن شهرستان و عبور کامیون‌های ترانزیتی بسیار، وجود یک دستگاه جرثقیل فوق سنگین متعلق به یکی از ادارات در این شهرستان را ضروری دانست و تصریح کرد: متاسفانه جرثقیل‌های خصوصی داخل شهر به دلایلی در اینگونه حوادث کمتر حاضر می شوند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.