بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۸۴)؛

از دانلود برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر تا دانلود برنامه خواب آرام

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۸۴)، بهترین نرم‌افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود بهترین برنامه‌ها

دانلود گوگل فوتوز Google Photos 5.6.0.32 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر اندروید

با استفاده از نرم افزار Google Photos می‌توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شماست که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید یا به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Google Photos از برترین برنامه‌هایی است که توسط شرکت گوگل توسعه یافته است و به کاربران سادگی در استفاده از برنامه‌ها را پیشنهاد می‌دهد. هدف شرکت گوگل از توسعه این برنامه آن است که کاربران دیگر تصاویر و ویدئوهای خود را از دست ندهند و همواره در فضای ابری نگه دارند.

دانلود نرم افزار google photos


دانلود WiFi Automatic Premium v1.4.7.5– برنامه وای فای اتوماتیک

انسان دنیای امروز به اینترنت وابسته است و تقریبا برای انجام تمام کارهایش از این فناوری به نحوی کمک می‌گیرد. اکنون در روزهایی هستیم که اینترنت وای فای می‌تواند بهترین کمک‌رسان بشر زمان حال باشد. اما برای کنترل میزان مصرف وای فای و دستگاه‌های متصل به آن، برنامه‌های مختلفی ساخته شده‌اند که امروز یکی از آن‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم.

نرم ا‌فزار WiFi Automatic 1.4.7.5 آمده است تا با مدیریت وای‌فای و اتصال دستگاه شما به آن، کمک شایانی به مصرف اینترنت و باتری گوشی هوشمند شما کند. شما با داشتن این برنامه می‌توانید به راحتی زمان قطع و وصل شدن آن را انتخاب کنید.

دانلود WiFi Automatic
 

دانلود OrangeLine IconPack : LineX 2.1 – آیکون پک خطی سفید و نارنجی

سیستم عامل اندروید به کاربران خود امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را داده است، به نوعی که کاربران می‌توانند حتی لانچر گوشی خود را نیز تغییر دهند و بر اساس سلیقه خود رابط کاربری این سیستم عامل را عوض کنند. شما می‌توانید آیکون‌های گوشی خود را نیز تغییر دهید. نرم افزارهای مختلفی برای تغییر شکل ظاهری دستگاه اندرویدی شما توسعه یافته‌اند.

یکی از نرم افزارهایی که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد، برنامه OrangeLine IconPack : LineX است. شما با نصب این برنامه می‌توانید به راحتی آیکون‌های دستگاه خود را تعویض کنید.

دانلود Simplit

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود SmartNews: Local Breaking News 8.3.0 – اپلیکیشن نمایش اخبار مهم

در دنیای امروز مطالعه و خواندن جدیدترین اخبار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که افراد در طول روز انجام داده و به مطالعه اخبار مهم روز خود اهمیت بالایی می‌دهند. نرم افزار‌های نمایش اخبار زیادی در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند، اما یکی از برترین نرم افزار‌های نمایش اخبار مهم در جهان و گوشی‌های اندرویدی نرم افزار SmartNews: Local Breaking News است.

این نرم افزار اخبار جهانی و مهم را به صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند و کاربران می‌توانند مقالات، سرخط‌ها و اخبار فوری که از منابع معتبر منتشر می‌شوند را در این برنامه مشاهده کنند. این برنامه دارای امتیاز ۴.۲ از ۵ در فروشگاه گوگل پلی است.


دانلود SmartNews: Local Breaking News 5.15.1 – اپلیکیشن نمایش اخبار مهم و معتبر مخصوص اندروید
 

دانلود CPU-Z Premium 1.36 – شناسایی سخت افزار گوشی های اندروید

برنامه CPU-Z Premium یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای ساخته شده برای سیستم عامل ویندوز است که وظیفه آن شناسایی، تست و بررسی سخت افزارها تلقی می‌شود. جدیدترین نسخه کامل این برنامه برای گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است که آن را برای شما آماده کرده‌ایم.

تمامی اطلاعات و جزئیات گوشی یا تبلت اندرویدی شما از جمله وضوح تصویر، قدرت سی پی یو، پردازنده، کرنل و موارد این چنینی در این برنامه نمایش داده می‌شود! شما با داشتن این نرم افزار می‌توانید به راحتی به تمام اطلاعات دستگاه خود دسترسی داشته باشید.

دانلود Twilight: Blue light filter
 

دانلود Always on AMOLED 4.5.7 – برنامه فعال نگه داشتن نمایشگر

برنامه Always on AMOLED | Edge Lighting Pro یک نرم‌افزار است که وظیفه فعال نگه داشتن نمایشگر دستگاه‌های اندرویدی را دارد. این برنامه جذاب توسط NewGen Mobile توسعه یافته و اکنون برای دانلود در دسترس شما قرار گرفته است. به طور خلاصه می‌توان گفت که این برنامه یک ابزار هوشمند برای نمایش اطلاعاتی مانند اعلان‌ها، ساعت، تاریخ اطلاعات آب و هوایی و موارد این چنینی بدون لمس صفحه نمایش است. در واقع می‌توان گفت که این برنامه حالت شخصی سازی را به اوج خود می‌رساند.

نرم‎‌افزار مذکور سیستم هوشمندی دارد که باعث می‌شود نمایشگر همیشه روشن باشد تا در صورت نیاز به فعال‌سازی دستگاه نیازی به فشردن کلیدهای فیزیکی نباشد. نکته جالب این‌جا است که هر گزینه موجود در این نرم‌افزار، قابلیت شخصی‌سازی دارد و می توانید آن را متناسب با سلیقه‌تان تغییر دهید.


دانلود Always on AMOLED

دانلود Chrome Canary 86.0.4230.0 – مرورگر وب در حال توسعه کروم زرد

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده است تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود 2.Microsoft Launcher 6.2 – لانچر مایکروسافت برای اندروید

نرم افزار Microsoft Launcher یک لانچر گرافیکی است که شرکت معروف مایکروسافت آن را توسعه داده و برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است. لانچر مذکور دارای امکاناتی منحصر به فرد است که به کاربرانش اجازه می‌دهد روی دستگاه خود کنترل کامل داشته باشند و بتوانند رابط کاربری را به صورت حرفه‌ای شخصی‌سازی کنند.

شما می‌توانید به وسیله این نرم‌افزار پس زمینه دستگاه خود را تغییر داده و تم‌های مختلفی را به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از این لانچر بین گوشی و رایانه خود تعامل نیز ایجاد کنید.

دانلود Audio Beats

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Minecraft 1.16.100.51 – بازی محبوب و پرطرفدار ماینکرفت

عنوان ماینکرفت یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های جهان است که ابتدا برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی پس از استقبال بالای کاربران برای تلفن‌های هوشمند نیز عرضه شد و حالا کاربران در سراسر دنیا می‌توانند توسط گوشی‌های خود و اتصال به اینترنت با دوستان خود رقابت کنند.

این بازی یک دنیای جهان باز دارد که در آن کاربران باید با استفاده از مصالح مختلف خانه ساخته و از آن محافظت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با زامبی و موجودات مختلف بجنگند و برای خود اسلحه بسازند. این بازی همچنین امکان پرورش حیوانات را نیز به مخاطبین می‌دهد و می‌توان گفت بر خلاف طراحی ساده، باطن پیچیده و پرباری دارد.

دانلود Minecraft
 

دانلود Sleep as Android 20200818 – برنامه خواب آرام

برنامه Sleep as Android یک نرم افزار قدرتمند، پرطرفدار و عالی برای تنظیم ساعت و بیدار شدن از خواب است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند هر روز یک صدای متفاوت را برای زنگ ساعت خود انتخاب کنند و به آرامی از خواب بیدار شوند.

نرم افزار Sleep as Android علاوه بر داشتن یک ساعت زنگ دار بسیار عالی می‌تواند چرخه‌ خواب کاربران را بدون کم و کاستی ضبط کند. این نرم افزار با دارا بودن محیط کاربری زیبا و توابع عالی بدون شک جامع‌ترین نرم افزار خواب آرام به شمار می‌رود.


دانلود Sleep as Android

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار